Talent Hub

Agenda Talent Hub

gen.

CONFERÈNCIA: VIU, ESTUDIA I TREBALLA A AUSTRÀLIA

Inici: 9h-19h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

CONFERÈNCIA: VIU, ESTUDIA I TREBALLA A AUSTRÀLIA

Has somiat mai en desenvolupar la teva carrera professional a Austràlia? En cas que sí, no et pots perdre aquesta sessió.

Durant aquesta jornada, la consultora VETA Education Consultancy estarà a la teva disposició per oferir-te l’assessorament i l’acompanyament professional necessari per complir el teu projecte de viure, estudiar o treballar a Austràlia.

Aprofita per resoldre qualsevol dubte que tinguis amb els tràmits de visat, formació i/o mercat laboral.

Aquesta és la teva oportunitat per complir el teu somni.

PONENT

Yolanda Coll Vilella

Regional Sales & Marketing Manager at VETA Melbourne

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54