Talent Hub

Agenda Talent Hub

maig

CONFERÈNCIA: Com Crear empreses "Emocionalment Intel·ligents"

Inici:18h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

CONFERÈNCIA: Com Crear empreses "Emocionalment Intel·ligents"
La sessió tindrà com a objectiu promoure una reflexió sobre els beneficis de gestionar l'organització amb criteris d'Intel·ligència Emocional.

Aportarem evidències científiques; veurem com han de ser les organitzacions emocionalment intel·ligents i de quina manera les emocions influeixen en la productivitat dels equips i l'organització.

Presentarem l’Emosistema com a metodologia per treballar amb les empreses en el desenvolupament d'estructures i climes emocionalment intel·ligents i veurem diversos casos pràctics.

La sessió inclourà un parell de dinàmiques grupals per promoure la reflexió directa del grup

PONENT

Núria Cantí Verge

Núria Cantí Verge

Executive & Life Coaching

• Co-fundadora d’Emotiva't - Consultoria especialitzada en intel·ligència emocional.
  • Més de 15 anys en una Multinacional farmacèutica, al departament de Màrqueting. Coach nutricional. Alimentació conscient.
  • Coach Co-Actiu Certificada per CTI.
  • Postgrau en Coaching a l'Entorn Laboral mitjançant la UB - IL3.
  • Màster en Direcció de Màrqueting a la Pompeu Fabra..
Lourdes López Barbosa

Lourdes López Barbosa

Consultora, formadora y coach

• Co-fundadora de Emotiva't - Consultoría especializada en inteligencia emocional.
  • Amplia experiencia como formadora en habilidades de comunicación, interpersonal y en público, liderazgo e inteligencia emocional, entre otros.
  • Formaciones en grupo y entrenamientos individuales a directivos y profesionales del sector público y privado.
  • 15 años de experiencia en el entorno multinacional como Project Mgr.
  • Máster en Inteligencia Emocional i Coaching Ejecutivo a través de la UB - IL3.
  • Certificada en Modelo Bridge de estilos relacionales.
  • Licenciada en Ciencias de la Comunicación per la UAB.
Dolors Viaplana Mompart

Dolors Viaplana Mompart

Emotional Intelligence Consultant & Coach

• Amplia experiencia en el área en Recursos Humanos como Responsable de Selección y Desarrollo de Talento.
  • Certificada en Modelo EQ-i de competencias emocionales.
  • Inteligencia Emocional i Coaching Ejecutivo a través del IL3-UB.
  • Postgrado en Gestión del Talent en las Organizaciones a través del IL3-UB.
  • Diplomada en Ciencias Empresariales.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA