Talent Hub

Agenda Talent Hub

juny

CONFERÈNCIA: La Felicitat en el Treball com Avantatge Competitiu

Inici:18h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

CONFERÈNCIA: La Felicitat en el Treball com Avantatge Competitiu

Podem ser una mica més feliços en el nostre treball? Què determina la millora del nostre benestar en l'organització? Què fem en el nostre dia a dia per augmentar la nostra pròpia felicitat?

Durant la sessió parlarem de com el concepte de felicitat a la feina s'ha convertit en els últims anys en un avantatge competitiu i debatrem sobre la responsabilitat que tant les organitzacions com les persones tenen per millorar el seu benestar en l'organització.

Posteriorment veurem com podem millorar la nostra felicitat a la feina a través d'eines clau des d'una perspectiva pragmàtica, de manera que generem un impacte positiu en nosaltres mateixos, en les persones que ens envolten i en la mateixa organització.

PONENT

Joaquín Viñas Galán

Joaquín Viñas Galán.

Formador en Felicidad en el Trabajo.

Formador en temàtiques vinculades a la Felicitat en el Treball. Desenvolupa sessions i programes formatius sobre Actitud Positiva, Auto-motivació, intel·ligència emocional, Desenvolupament de Valors o Lideratge Positiu.

Ha treballat durant 15 anys en empreses multinacionals en diferents departaments (Comercial, Trade Marketing i sobretot Màrqueting), en posicions de lideratge incloent responsabilitats internacionals.

Com a professor, col·labora des de fa 17 anys amb diferents universitats en diferents temàtiques que van des del lideratge fins a les competències transversals.

En els últims anys s'ha especialitzat en l'impacte positiu de l'augment de la felicitat de les persones en les organitzacions.

Economista, Màster en Màrqueting per l'idEC Pompeu Fabra i Màster en Desenvolupament Personal i Lideratge per la Universitat de Barcelona.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA