Talent Hub

Agenda Talent Hub

gen.

CONFERÈNCIA: NETWORKING, EINA CLAU PER POTENCIAR LA MEVA MARCA PERSONAL

Inici:18h-20h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

CONFERÈNCIA: NETWORKING, EINA CLAU PER POTENCIAR LA MEVA MARCA PERSONAL
La sessió, de dues hores de duració i amb un caràcter molt pràctic, persegueix l’objectiu de fer entendre la importància que el networking professional té actualment en el desenvolupament de la carrera professional. Per fer-ho, establirem les bases i parlarem de les fases i variables d’aquesta disciplina estratègica.

“Si no comuniques, no existeixes.”

Actualment, en aquest món hiperconnectat i canviant en el qual ens ha tocat viure, la marca personal s’ha convertit en un element diferenciador que qualsevol professional ha de potenciar. Una de les eines clau de la marca personal és, sens dubte, el networking professional (ben fet), que requereix temps, dedicació i, sobretot, estratègia. Estàs preparat per començar a dissenyar-la?

PONENT

Rosaura Alastruey Garcia

Networking profesional

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54