Talent Hub

Agenda Talent Hub

nov.

WORKSHOP: Future of work: worknomads

Inici:18h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

WORKSHOP: Future of work: worknomads

El futur de l’ofici estarà afectat per l’impacte de 5 tendències. A la sessió, explicarem com es creen noves formes de treball i de relació empresa-treballador.

Els objectius de la sessió són:

1. Presentar els escenaris de treball presents al mercat laboral futur.
2. Despertar la consciència pel que fa a la importància d’integrar la carrera professional en diferents contextos físics, generacionals i sectorials.
3. Detectar les competències crítiques per adaptar-se al medi i poder ser el protagonista de la teva pròpia carrera professional.

PONENT

Alegría Alonso Baranguan.

Coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament de Talent de ManpowerGroup i impulsora del Human Age Institute.

Entregada al disseny i a la implementació d'iniciatives de transformació organitzacional. Treballo en el desenvolupament de persones i equips a través de la innovació en l'experiència d'aprenentatge i la generació d'ecosistemes d'èxit. Desafio i acompanyo el talent com a executive coach i formadora per somiar alt i aterrar a l'èxit.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA