Speed Networking for a Marketing Talent

febr.
IL3-UB. Ciutat de Granada 131. Barcelona.
Aforament complet

Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits)

SPEED NETWORKING FOR A MARKETING TALENT

Si estàs buscant pràctiques o una oportunitat laboral, l'Speed Networking és una bona ocasió per trobar-les.

Talent HUB ofereix aquest espai de trobada entre empreses i candidats, alumnes i/o membres d'Alumni UB prèviament seleccionats, amb l'objectiu de connectar i visibilitzar el talent.

La tècnica de Speed Networking facilita la identificació de perfils professionals a possibles reclutadors d'una manera dinàmica a través d'entrevistes personals de dos minuts.

Programa de la sessió

09.00 a 09.30 h: Recepció i benvinguda als assistents.

09.30 a 10.30 h: Presentació de les empreses participants per part dels seus equips de Recursos Humans.

10.30 a 11.00 h: Sessió candidats “Com mostrar el teu talent en una sessió de Speed Networking” a càrrec de Talent HUB.

11.00 a 13.00 h: Speed Networking, el talent troba les empreses. (Entrevistes personals de dos minuts amb cadascuna de les empreses)

13.00 a 13.30 h: Clausura - Slow-Networking i refrigeri.