Expedient d'Informació i Avaluació de la Seguretat de Productes Cosmètics

Final curs:
07 octubre 2016
Horari:

De dilluns a dijous de 9.00h. a 18.00h. i divendres de 9.00h. a 13.00h (dinar i cloenda voluntària fins a les 17.00h). Addicionalment, seminari pràctic on-line a finalitzar el 21 d’octubre de 2016 (horari lliure).

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Curs teoricopràctic intensiu dissenyat i impartit per experts de prestigi del sector, procedents de l’àmbit acadèmic i professional i amb la col·laboració de la SEQC, STANPA, AEFI i el COFB
  • Els reptes professionals es traslladen a l’aula: analitzaràs i desenvoluparàs expedients de productes cosmètics
  • 9a edició: curs referent en el sector, havent format prop de 200 professionals de més de 150 empreses
Presentació

Des de la recent entrada en vigor del Reglament 1223/2009, és obligatori tenir disponible un expedient d’informació per a tots els productes cosmètics comercialitzats en estats membres de la UE. Aquest Reglament harmonitza íntegrament les normes comunitàries amb l’objectiu d’aconseguir un mercat interior per als productes cosmètics i, alhora, garanteix un nivell elevat de protecció de la salut. L’expedient ha de contenir determinada informació sobre el producte, el mètode de fabricació i la conformitat amb les bones pràctiques de fabricació, a més d’un informe sobre la seguretat del producte.

L’IL3-Universitat de Barcelona, referent en la formació per al sector, presenta aquest programa intensiu per formar els professionals que es responsabilitzaran de l’avaluació de la seguretat de productes cosmètics a l’escenari europeu. Està dissenyat i impartit per experts de prestigi del sector, procedents de l’àmbit acadèmic i professional, amb la col·laboració de la SEQC (Societat Espanyola de Químics Cosmètics), STANPA (Associació Nacional de Perfumeria i Cosmètica), AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria) i el COFB (Col·legi de Farmacèutics de Barcelona).

Combinant l’aprenentatge teòric i l’aplicació pràctica, els participants aprendran els elements que afecten l’avaluació de seguretat, faran exercicis pràctics sobre els expedients tècnics del producte i elaboraran expedients d’acord amb els requisits legals. L’avaluació de la seguretat l’ha de realitzar un professional qualificat amb una titulació en farmàcia, medicina, toxicologia, dermatologia, química o una altra disciplina afí que actuarà com a assessor de seguretat.

DESCOMPTE DE 800€ per als membres d'entitats col·laboradores. L’import de matrícula inclou el títol, els materials del curs, així com els menjars a Novotel Barcelona City, a prop de la seu de l’IL3-Universitat de Barcelona.

Acreditació acadèmica
Curs Superior Universitari per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 4 crèdits ECTS.
Col·laboradors