Suport Vital Avançat Pediàtric per Infermeria (SVAPi)

Modalitat Semipresencial

Tipologia:
Curs d'especialització
Crèdits:

Preu:
550 *
Idioma:
Inici curs:
11 octubre 2017
Final curs:
14 novembre 2017
Horari:

On-line. Fase presencial (6 hores): 14 de novembre de 2017 de 9:30h a 13:00h i de 15:00h a 17:00h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Formació pionera a nivell nacional, que inclou les últimes recomanacions de 2015 de l'European Resuscitation Council (ERC) per a la ressuscitació.
  • Actualització i entrenament pràctic de la mà d'experts amb gran bagatge, que formen part dels serveis d'urgències i emergències del nostre país.
  • Aval de més de 20 anys d'experiència en formació continuada en l'àmbit de l'atenció en urgències i emergències i amb més de 2.500 professionals formats.
Presentació

El Curs de Suport Vital Avançat en Pediatria (SVAPi) està dissenyat per dotar als professionals d’infermeria de les eines per atendre una parada cardiorrespiratòria (PCR) en un pacient en edat pediàtrica i resoldre la situació d’urgència vital de manera segura i eficient, ajustant-se als protocols que regeixen actualment.

En aquest Curs de SVAPi s’abordaran les diverses causes de PCR en pacients pediàtrics i les característiques del seu diagnòstic i tractament. A càrrec d’infermeres expertes en l’àmbit i amb àmplia experiència docent, durant la part online del curs obtindràs els coneixements complets i, a la part presencial, les habilitats que et capacitaran per detectar i actuar eficientment davant d’un cas infantil de risc vital, sempre acompanyat per docents actius professionalment en l’àmbit de les urgències prehospitalàries.

Obtingues els coneixements i habilitats de Suport Vital Avançat en pacients pediàtrics.

Acreditació acadèmica

Curs Superior Universitari per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 2 crèdits ECTS.

Activitat acreditada pel Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries (CCFCPS) amb 5,7 crèdits. (pendent de reacreditació)

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54