Suport Vital Avançat (SVA)

destacat_curs_ultimas_plazas_ca

Modalitat Semipresencial

Tipologia:
Curs d'especialització
Crèdits:

Preu:
450 *
Idioma:
Inici curs:
11 octubre 2017
Final curs:
29 novembre 2017
Horari:

On-line. Fase presencial (12 hores): 28 i 29 de novembre de 2017 de 9:00h a 17:00h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Inclou acreditació SVA, d'acord amb les últimes recomanacions de 2015 de l'European Resuscitation Council (ERC) per a la ressuscitació.
  • Actualització i entrenament pràctic de la mà d'experts amb gran bagatge, que formen part dels serveis d'urgències i emergències del nostre país.
  • Aval de més de 20 anys d'experiència en formació continuada en l'àmbit de l'atenció en urgències i emergències i amb més de 2.500 professionals formats.
Presentació

Anualment a Espanya es produeixen al voltant de 25.000 parades cardiorespiratòries (PCR) extrahospitalàries, una cada 20 minuts de mitjana, que originen quatre vegades més víctimes que en els accidents de trànsit. La síndrome coronària aguda és la primera causa de mortalitat als països desenvolupats i normalment la mort sobtada és la primera manifestació de la malaltia, i succeeix, en moltes ocasions, abans que es pugui accedir a un centre sanitari.

Aquesta xifra pot disminuir de forma molt significativa si s’activa correctament la cadena de supervivència:

1. Reconeixement precoç dels símptomes per part de la població i del professional sanitari. Activació precoç del Sistema d’Emergències Prehospitalari.
2. Inici ràpid i adequat de les tècniques de Suport Vital Bàsic (SVB).
3. Desfibril·lació precoç.
4. Inici ràpid i adequat de les tècniques de Suport Vital Avançat i cures postressuscitació.

El Curs de Suport Vital Avançat ofereix al professional d’infermeria l’oportunitat d’actualitzar-se en els coneixements i tècniques de SVA per actuar eficientment i en el menor temps possible, aconseguint resultats òptims tant en relació amb la supervivència com amb l’estat neurològic del pacient. El Curs de SVA segueix els protocols establerts a les guies de l’European Resuscitation Council (ERC), del Consell Espanyol de RCP i el Consell Català de Ressuscitació (CCR).

Acreditació acadèmica

Curs Superior Universitari per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 2 crèdits ECTS.

Amb acreditació de Suport Vital Avançat (SVA) d’acord amb les recomanacions del Consell Català de Ressuscitació (CCR).

svat-logos

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54