Màster en Atenció d'Infermeria al Malalt Cardiovascular

Final curs:
06 juny 2017
Horari:

Dimarts de 9.00h a 13.30h i de 15.00h a 19.00h (excepcionalment es farà classe un dijous). Les tutories de treball de recerca no es realitzaran els dimarts. Durant els mesos de febrer-maig es realitzaran les pràctiques hospitalàries, en horari de matí i tarda.

Lloc:
Campus Bellvitge. Escola d'Infermeria. Campus Bellvitge, Feixa Llarga s/n. 08907 Hospitalet de LLobregat

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

Aquest curs de màster es fonamenta en l’atenció integral al pacient cardiològic i basa l’aprenentatge en els coneixements científics i les experiències de l’equip docent que hi participa mitjançant classes magistrals, tallers pràctics i pràctiques hospitalàries. Dóna la possibilitat als professionals d’infermeria de desenvolupar la seva carrera professional amb el suport del coneixement, l’experiència i la recerca.

Acreditació acadèmica
Màster en Atenció d'Infermeria al Malalt Cardiovascular per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

Amb acreditació de Suport Vital Bàsic (SVB) i Desfribril·lació Externa Automàtica (DEA), més Suport Vital Avançat (SVA), d'acord amb les recomanacions de l’European Resucitation Council (E.R.C). Crèdits reconeguts pel Consell Català de la Formació Continuada de les Professions Sanitàries.