destacat_matricula_cerrada_listaespera_ca

Final curs:
31 juliol 2017
Horari:

Dilluns, dimarts i dijous, de 18:00h a 22:00h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Milloraràs el teu potencial professional en una àrea d'importància estratègica de les empreses
  • Coneixeràs l'experiència d'empreses punteres nacionals i internacionals, gràcies a les entrevistes a directius i visites durant el Màster
  • Únic programa en Direcció d'operacions, logística i supply chain que compta amb el suport del COEIC
Presentació

En ple s. XXI, el creixement de moltes empreses ha estat potenciat pel desenvolupament de les seves operacions i logística, i així el Supply Chain Management s’ha convertit en un element diferencial fonamental. Com a professional en aquest àmbit, doncs, pots fer aportacions molt rellevants en l’estratègia i la gestió quotidiana de les organitzacions.

El Màster en Supply Chain Management de l’IL3-UB pretén que destaquis com a professional en aquesta àrea de l’empresa. Al llarg del programa, aprendràs a definir una estratègia logística tenint en compte l’entorn, a partir de la qual podràs desenvolupar les àrees que la integren i gestionar-les de forma innovadora i sostenible.

En el màster comptaràs amb docents de prestigi del món professional i tindràs l’oportunitat d’entrevistar directius d’empreses referents en el Supply Chain Management, convidats a l'aula presencialment o per videoconferència. En les activitats del programa, aprendràs mentre t’enfrontes als reptes professionals, ja que el màster està desenvolupat d’acord amb les necessitats empresarials actuals dels professionals d’aquest camp.

Acreditació acadèmica
Màster en Direcció de la Cadena de Subministrament Integral. Supply Chain Management per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona i el Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.
Col·laboradors