Màster en Disseny i Animació 3D i Realitat Augmentada

17 octubre 2018

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

El Màster de Disseny i Animació 3D i Realitat Augmentada està dividit en 10 mòduls, i cadascun d'ells permetrà a l'alumne aprendre la correcta metodologia per poder desenvolupar un projecte de disseny 3D de principi a fi, començant pel seu disseny inicial fins a convertir-lo en un producte real gràcies a la impressió 3D.

La realitat augmentada és el futur, cada vegada més està present en les nostres vides i ja no només està a l'abast d'alguns. A poc a poc es va endinsant en la nostra vida quotidiana i sobretot en els nostres dispositius, així que no ho dubtis i endinsa't en aquesta nova tecnologia amb la qual podràs aprendre a visualitzar els teus dissenys d'una manera més directa, deixant un marge d'error molt menor i treballant amb una productivitat més efectiva.

Aquesta nova tecnologia està canviant la manera que tenim de pensar i actuar, per això et caldran aquestes dues branques per portar el teu projecte a l'èxit, no només t'ofereix una altra visió nova i innovadora, sinó que et permetrà utilitzar recursos i tècniques diferents que garantiran que el teu projecte sigui únic i immillorable.

Aprendràs el procés de principi a fi passant per totes les etapes creatives, des del seu disseny inicial fins a la seva impressió final en 3D, ja no caldrà dedicar-li hores provant per veure com queda el teu producte final acabat, sinó que treballaràs amb un procés més ràpid i òptim utilitzant les últimes tècniques com el modelatge, el renderitzat, postproducció i impressió 3D del teu producte, retoc fotogràfic, composició d'elements. Tot això acompanyat dels millors programes i programari elegits pels nostres professors com 3D's Max, Nuke, Photoshop, Mode, After Effects, Zbrush, Agisoft entre molts d’altres.

Acreditació acadèmica

Màster en Disseny i Animació 3D i Realitat Augmentada per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54