Màster en Dret Penal i Ciències Penals. Edició Biennal

Final curs:
14 juliol 2018
Horari:

Primer curs: dilluns classes a la UB, dijous classes a la UPF. Divendres, a concretar. Segon curs: dimarts classes a la UPF, dimecres classes a la UB. Divendres, a concretar.

Lloc:
Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona i Universitat Pompeu Fabra. Av. Diagonal, 684. 08034 Barcelona / Ramon Trias Fargas, 25, 08005 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Permet l'accés al torn d'ofici de l'I·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona (ICAB) amb tres anys de col·legiació.
  • Possibilitat de cursar l'edició anual amb classes quatre dies a la setmana, o l'edició bienal, amb classes dos dies a la setmana i dos anys de durada.
  • Màster impartit i titulat conjuntament per la Universitat de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra.
Presentació

Els canvis que ha experimentat el Dret Penal els darrers anys han provocat transformacions profundes en l'àmbit tradicional d'aquest sector de l'ordenament i també han fet que penetri en àmbits que fins ara li eren aliens. Les nombroses reformes de què ha estat objecte l'actual Codi Penal durant anys de vigència posen de manifest els constants canvis que s'han produït en l'àmbit del Dret Penal. La irrupció sobtada d'aquesta branca del Dret en el camp socioeconòmic n'és una bona mostra. Les nocions adquirides durant la llicenciatura o grau i l'experiència que s'adquireix mitjançant l'exercici de les diverses professions jurídiques, poden necessitar adaptar-se als reptes que planteja la situació actual.

Aquest màster, que té una antiguitat de 30 edicions en la seva versió biennal i de 18 edicions en la seva versió anual, es pot cursar a través de dos recorreguts diferents: l'edició biennal, compatible amb una activitat professional plena; i l'edició anual, la major intensitat docent de la qual respon a les necessitats dels acabats de llicenciar i dels estudiants estrangers.

El màster és impartit conjuntament per la Universitat de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra, i posa a disposició dels alumnes els mitjans bibliogràfics i informàtics de les dues universitats, la qual cosa suposa la possibilitat d'accedir a un gran nombre de bases de dades jurídiques nacionals i internacionals i d'obtenir material bibliogràfic d'altres universitats nacionals i internacionals a través del préstec interbibliotecari.

Acreditació acadèmica
Màster en Dret Penal i Ciències Penals (Edició Biennal) per la Universitat de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 70 crèdits ECTS.