Màster en Enginyeria i Gestió de les Energies Renovables

Vídeo de presentació
Ferran Garrigosa

Sr. Ferran G.,
Gerent del Clúster de Biomassa de Catalunya.
Director del Màster.

Veure el vídeo

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
4.570 *
Idioma:
Inici curs:
20 abril 2017
Final curs:
30 juny 2018

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Amb un enfocament pràctic, aprendràs a gestionar instal·lacions d’energies renovables, tenint en compte la viabilitat tècnica i econòmica
  • Dissenyat perquè puguis adaptar-te a les necessitats de professionals d'enginyeria i gestió d'aquestes energies, en continu desenvolupament a nivell internacional
  • Quadre docent amb àmplia experiència en el sector, amb professionals provinents de la indústria energètica i les enginyeries i consultories en renovables
Presentació

El sector energètic ha experimentat canvis rellevants els últims anys. La necessitat de diversificar fonts energètiques sostenibles, les implicacions del canvi climàtic en les polítiques de mitigació i d’adaptació, entre altres, són temes d’actualitat. Els nous reptes d’empreses i organitzacions requereixen professionals amb noves competències, no només en l’àmbit tècnic, sinó també en la gestió de les energies renovables.

El Màster en Enginyeria i Gestió de les Energies Renovables et prepara perquè siguis capaç de planificar, gestionar i avaluar la viabilitat tècnica i econòmica de les instal·lacions, impulsant les energies netes, renovables i endògenes i millorant l’eficiència energètica, superant les barreres tècniques, legals i administratives que formen part del dia a dia professional.

Basat en la realitat professional del sector, el Màster et proposa un aprenentatge pràctic, acompanyat de professors provinents de la indústria energètica i d’enginyeries i consultories de renovables i serveis energètics.sessions presencials

Acreditació acadèmica
Màster en Enginyeria i Gestió de les Energies Renovables per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona i el Col.legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.
Col·laboradors