Màster en Gestió Integrada de Projectes. Project Management

destacat_matricula_cerrada_listaespera_ca

Modalitat Presencial

Experiència de l'alumnat

"Hi ha un equip molt qualificat de professionals que ofereix aquest màster, catedràtics i càrrecs d'alta direcció d'empresa que m'han aportat eines que utilitzo habitualment per resoldre els problemes del dia a dia"

Miquel Escolano,
Project manager d’Idom

Veure el vídeo

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
5.770 *
Idioma:
Castellà i Anglès
Inici curs:
24 octubre 2016
Final curs:
30 setembre 2017
Horari:

Dilluns, dimecres i divendres de 18:00h a 22:00h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aprendràs a gestionar projectes amb més eficiència, seguint el model estratègic (SM) de gestió integrada de projectes
  • El màster et prepara per obtenir la certificació impartida pel Project Management Institute (PMI) i la International Project Management Association (IPMA)
  • Orientació internacional, amb exalumnes de 25 nacionalitats diferents
Presentació

En el teu dia a dia com a Project Manager, hauràs de conèixer l’estat i el desenvolupament dels projectes, així com la seva relació amb l’estructura funcional de l’organització i la consecució dels objectius desitjats. D’acord amb les exigències de les empreses, has d’estar preparat per ser una figura clau en el disseny, programació, desenvolupament, control i, en definitiva, lideratge de projectes.

El Màster en Gestió Integrada de Projectes. Project Management de l’IL3-UB, pioner a Espanya, utilitza el model estratègic (SM) per a la gestió de projectes, i t’ofereix una formació multidisciplinària impartida per professors provinents tant de l’àmbit universitari com d’enginyeries, consultories, empreses industrials i de serveis.

El programa respon a la necessitat actual de les empreses d’incorporar professionals especialitzats en Project Management, preparats per estar al capdavant de projectes de diferent abast. Addicionalment, aquest màster et prepara per obtenir la certificació impartida pel Project Management Institute (PMI) i la International Project Management Association (IPMA).

Acreditació acadèmica
Màster en Gestió Integrada de Projectes. Project Management per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona i el Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.
Col·laboradors