Màster en Gestió Integrada de la Qualitat, la Seguretat i el Medi Ambient

Final curs:
31 juliol 2017
Horari:

Dilluns, dimecres i divendres de 18:00h a 22:00h. La defensa del projecte es podrà realitzar presencialment o per videoconferència.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • La gestió integrada dóna eines per optimitzar els recursos funcionals de l’organització per tal d’assolir els objectius de l’organització. No pretén fixar objectius específics de qualitat, sinó objectius sobre les qüestions que l’organització ha de millorar per assegurar l’èxit de l’organització. Cada vegada més, les organitzacions fan servir els seus sistemes de gestió integrats per desplegar el seu pla estratègic.
  • Els sistemes de gestió integrats són conjunts d’eines. No només aprendràs a fer servir aquestes eines, sinó també a ajustar-les a les necessitats específiques de la teva organització.
  • Els continguts ja estan adaptats als requisits de les noves normes qualitat i medi ambient 9001:2015, 14001:2015, i la propera norma de seguretat i salut UNE-EN ISO 45001.
Presentació

El desenvolupament de la qualitat total, els plans de seguretat i prevenció de riscos laborals (PRL) i les polítiques de medi ambient són àrees independents que, tanmateix, comparteixen molts aspectes. Per tant, si ets capaç de gestionar-les de forma integrada, podràs aportar a la teva empresa una millor eficiència i resultats.

El Màster en Gestió Integrada de la Qualitat, la Seguretat i el Medi Ambient de l'IL3-UB t'ofereix les eines necessàries per a la gestió transversal d'aquestes tres àrees. D'aquesta manera, seràs capaç de dissenyar un manual de gestió propi que integri les tres disciplines i podràs proposar a la teva empresa un sistema integrat que respongui millor a l'entorn.

Amb un programa exhaustiu en cadascuna de les tres àrees, el màster està impartit per professionals experts de reconegut prestigi del món professional i universitari que t'oferiran múltiples visions de la gestió integrada de la qualitat, el medi ambient i la prevenció de riscos laborals a les empreses.

Acreditació acadèmica
Màster en Gestió Integrada de la Qualitat, la Seguretat i el Medi Ambient per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona i el Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.
Col·laboradors