Màster en Intervenció Psicològica en els Trastorns de la Conducta Alimentària i l'Obesitat

Modalitat Presencial

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
6.895 *
Idioma:
Inici curs:
21 octubre 2016
Final curs:
30 juny 2017
Horari:

Les classes de la unitat Model Teòric Integrat de Tractament en els Trastorns de la Conducta Alimentària es realitzaran els divendres de 15h a 19h. i els dissabtes de 9h. a 14h. L'Entrenament en la Pràctica Clínica dels Trastorns Alimentaris i l'Obesitat es realitzaran en horari de dilluns a dijous en blocs de 9:30h a 14:30h i de 14:30h a 19:30h i els divendres de 9:30h a 14:30h

Lloc:
Institut de Trastorns Alimentaris (ITA). C/ Cavallers 37. 08034 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

L'ITA juntament amb l'IL3 - Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona va iniciar a l'octubre de 2012 la primera edició del Master en Intervenció Psicològica en els Trastorns de la Conducta Alimentària i l'Obesitat.

El Màster ofereix una formació en un model de treball reconegut internacionalment. Per a això es combinen el coneixement teòric, tècnic i científic en el terreny dels TCA amb un entrenament en la pràctica clínica que submergeixi a l'alumne en el dia a dia de l'assistència a aquests pacients.

Acreditació acadèmica
Màster en Intervenció Psicològica en els Trastorns de la Conducta Alimentària i Obesitat per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 70 crèdits ECTS.
Col·laboradors