Màster en Tècniques de Seguretat Informàtica. Ciberseguretat

22 desembre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Formació en ciberseguretat orientada 100% a les necessitats del mercat actual.
  • Màster que et prepara per abordar els desafiaments actuals de la ciberseguretat (Cloud, Big Data, infraestructures crítiques, resiliència, enginyeria inversa, forense digital, ciberintel·ligència, malware avançat).
  • Permet a l'alumne tenir una visió real i actual de la situació del cibercrim a l'empresa.
Presentació

Alhora que la tecnologia i l'ús d'Internet avança a passos de gegant facilitant les nostres vides i feina, les ciberamenaces que se’n deriven creixen de manera exponencial no només per la quantitat, sinó per la sofisticació dels atacs associats a la professionalització dels atacs realitzats per enginyers amb exagerat coneixement tècnic i experiència en ciberseguretat. Addicionalment, cal tenir en compte que molts dels ciberatacs es duen a terme avui dia per nacions, grups terroristes i màfies criminals.

Prova d'això són les notícies que es troben diàriament a la premsa relacionades amb nous ciberatacs que deriven en robatori de diners/identitat, fugues d'informació confidencial/compromesa, publicitat negativa i fins i tot inoperativitat en serveis indispensables per a la societat (apagades elèctriques, modificació de paràmetres de l'aigua, etc.). Amb aquest panorama, la ciberseguretat s'ha convertit en un tema primordial i bàsic per a tots els governs mundials, així com per a qualsevol organització pública i privada, que estan buscant millors estratègies de ciberdefensa i, per tant, professionals ben entrenats, amb coneixements exhaustius que es mantinguin al dia tant de les necessitats diàries del negoci, com de les millors formes per combatre els ciberatacs.

El Màster en Ciberseguretat de l'IL3-UB respon a la necessitat actual de governs i empreses d'incorporar professionals especialitzats en ciberseguretat preparats per estar al capdavant de la protecció de les seves respectives organitzacions.

El màster està desenvolupat i impartit per experts amb destacada experiència en el camp de ciberseguretat, orientat a cobrir les tecnologies i necessitats més actuals, amb un enfocament eminentment pràctic des del punt de vista del dia a dia de qualsevol organització, permetent obrir noves oportunitats laborals que s'adeqüin als perfils més demandats.

Tots els alumnes disposaran d'un laboratori virtual per dur a terme tots els casos pràctics i també per realitzar pràctiques i ampliar els coneixements.

Acreditació acadèmica

Màster en Tècniques de Seguretat Informàtica. Ciberseguretat per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

Col·laboradors