Postgrau en Cooperació i Gestió Cultural Internacional

Fi projecte:
14 setembre 2017
Horari:

Aquest curs és semipresencial i la seva estructura comprèn la fase principal a distància. Les jornades presencials es realitzaran: del 9 al 27 de gener de 2017 en horari de 9:30h a 19:00h de dilluns a divendres.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Amb el reconeixement de la UNESCO i el suport del Ministeri de Cultura d'Espanya, l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional i la Diputació de Barcelona.
  • Dirigit a professionals d'organismes culturals interessats en projectes de cooperació cultural internacional
  • Centrat en impulsar projectes reals i efectius de cooperació cultural.
Presentació
La Universitat de Barcelona ofereix als gestors culturals interessats a desenvolupar projectes de cooperació cultural internacional aquest programa de tercer cicle universitari en format intensiu. El curs té el reconeixement de la UNESCO i el suport del Ministeri de Cultura d'Espanya, l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional i la Diputació de Barcelona.

Des de 1989, amb la posada en marxa del primer màster especialitzat en gestió cultural d'Espanya, Barcelona ha estat un referent formatiu clau per a desenes de responsables espanyols, europeus i llatinoamericans. De la demanda de nombrosos professionals i institucions nacionals i internacionals neix el 1995 la primera edició del curs. Des del primer moment, el programa ha comptat amb la participació d'alguns dels experts i de les institucions més prestigioses del sector cultural a tot el món.
Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Cooperació i Gestió Cultural Internacional per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.