Programes en Indústries Culturals: Disseny i Producció Audiovisual

Descobreix la nostra formació en Indústries Culturals: Disseny i Producció Audiovisual. La millor manera de fer un pas endavant en la teva carrera professional.

Filtres
      • 6 resultats filtrats

La importància de formar-se en l'àmbit cultural

La cultura ha estat present des de temps immemorables a la història de la humanitat. Actualment ha assolit la perspectiva necessària per a poder mirar al passat però també al futur des d’un present ple d’oportunitats. És una paraula que per si mateixa, engloba esdeveniments, metodologies i tot tipus de ciències; des de la creació de festivals fins a la importància del gestor cultural, passant per l’anomenament de patrimonis. La cultura com a eina de cooperació o de coneixement íntegre de la memòria històrica i col·lectiva a l’hora de seguir creixent és necessària. Immortalitza.

Pot ser que en el teu cas, la cultura sempre hagi format part de les teves ambicions professionals però ara no saps per on començar.

A l’IL3 de la Universitat de Barcelona som molt conscients d’aquesta necessitat sobretot quan nosaltres vam crear el primer màster en cultura al 1989. Des de llavors, hem profunditzat cada cop més en tots els matisos i tangents de la cultura a l’hora d’oferir els millors programes de formació en cultura.

Formació en cultura en l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona

Màster, formació semipresencial, postgraus, cursos d’especialització... A la Universitat de Barcelona oferim tot tipus de programes de formació en cultura que alhora s’adapten a les teves necessitats, horaris i formació prèvia.

A més a més tots els nostres cursos tenen el reconeixement de la UNESCO i l’ajuda del Ministeri de Cultura d’Espanya, l’Agencia Española de Cooperació Internacional i la Diputació de Barcelona i molts vincles amb alguns dels centres culturals més importants i influents del panorama nacional i internacional.

Aquests vincles ens han permès crear nous mètodes didàctics, estructurar contingut i recollir experiències i documentació.

D’aquesta manera, aspectes com el reciclatge professional en el sector cultura, la creació de projectes de qualsevol índole per a qualsevol país, l’intercanvi d’experiències o la innovació com a principals aliats del canvi formen cada una de les branques de la formació en cultura a l’IL3 on podràs escollir entre moltes opcions amb l’objectiu de poder especialitzar-te i adquirir nous coneixements.

T’agradaria fer-li una ullada als nostres programes de formació cultural?