Modalitat On-line

10 novembre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Brinda eines pràctiques als agents socials, per a la construcció de la convivència social en un entorn amb creixents contactes interculturals
  • S'estudia la Cultura de la Pau des d'un enfocament integrador que comprèn una anàlisi des de diferents realitats i disciplines
  • Orientat als reptes de les societats actuals, el Postgrau compta amb exalumnes de més de 20 nacionalitats
Presentació
En un món en què creixen els contactes entre persones i grups de diferents identitats i cultures, és més necessari que mai comptar amb eines pràctiques per a la construcció de la convivència social. Davant els escenaris de conflicte social, creix la importància de fomentar la interculturalitat i una llibertat social corresponsable. Amb una visió global, és possible atansar-nos a la cohesió social, assolint la col·laboració responsable dels agents socials i un salt qualitatiu de la democràcia.

El Postgrau en Cultura de la Pau, Cohesió Social i Diàleg Intercultural pretén donar resposta als reptes de les societats del s.XXI, per millorar la convivència i la interculturalitat en tots els seus nivells. De la mà d’experts de diferents camps, s’ofereix una visió transversal i interdisciplinària, amb la finalitat que adquireixis eines d’aplicació pràctica per a una millor aproximació en els contactes interculturals.

Es proposen continguts entorn a la construcció d'una convivència social basada en una cultura de la pau (a partir del text de la Carta de la Pau dirigida a l'ONU), amb la voluntat d'edificar un món on prevalguin valors, actituds i comportaments que rebutgin la violència i busquin gestionar els conflictes mitjançant el diàleg, la mediació i la negociació entre les persones, els grups i les nacions.
Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Cultura de la Pau, Cohesió Social i Diàleg Intercultural: Aplicacions Pràctiques per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.
violencia
Aquesta activitat formativa ha rebut el reconeixement de formació d'interès en serveis socials concedit pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
Col·laboradors