Postgrau en Gestió, Tractament i Valorització de Residus

30 setembre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Més enllà de les eines de gestió i tractament de residus, dominaràs aspectes del mercat dels residus i les possibilitats de valoritzar-los com a recurs econòmic.
  • Dissenyat i impartit per professionals en actiu  d’empreses i institucions reconegudes (incloent-hi CESPA-Ferrovial, Grinyó o el Consell de Cambres de Comerç de Catalunya).
  • Amb orientació pràctica i professionalitzadora, aprendràs a resoldre els reptes del sector amb activitats basades en la realitat de les empreses d’aquest camp.
Presentació

La generació de residus planteja grans reptes ambientals i econòmics però suposa, alhora, una oportunitat si es conceben els residus com un recurs: una matèria primera secundària amb valor econòmic que aporta nous beneficis econòmics. Per fer aquest salt de valor afegit, el sector demana professionals que dominin les tècniques de tractament i gestió dels residus, però també que coneguin el mercat i les possibilitats de valorització d’aquest recurs.

El Postgrau en Gestió, Tractament i Valorització de Residus de la Universitat de Barcelona es planteja com a resposta a les necessitats de professionals d’aquest sector. Dissenyat i impartit per professionals en actiu d’empreses i institucions reconegudes (incloent-hi CESPA-Ferrovial, Grinyó o el Consell de Cambres de Comerç de Catalunya), el teu aprenentatge es basarà en els reptes reals dels professionals i les empreses del sector.

L’orientació, pràctica i innovadora, et permetrà no només dominar eines de gestió i tractament de residus, sinó que també guanyaràs expertise en el mercat dels residus i les opcions per valoritzar-los com a recurs econòmic. Estaràs adaptat a una tendència creixent a nivell espanyol i internacional, tant a Europa com a l’Amèrica Llatina.

Acreditació acadèmica

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Gestió, Tractament i Valorització de Residus per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.

Col·laboradors