juny

BUSINESS AFTERWORKS COMMUNICATION. Salvados: el contingut, la clau de l'èxit.

Inici: 17:30h-19:00h. Activitat de lliure accés.

BUSINESS AFTERWORKS COMMUNICATION: el contingut, la clau de l'èxit.
El programa Salvados, presentat per Jordi Évole, segueix sent un èxit després de 8 anys d’emissió, i ha estat premiat als premis Ondas en diverses ocasions. La visió diferent que ofereixen, els temes que tracten, la recerca i preparació del contingut, les entrevistes... han convertit aquest programa i el seu format en un referent per a periodistes i espectadors.

A l’IL3-Universitat de Barcelona, comptarem amb la presència de Laura Gimeno i Màrius Sanchez, caps de redacció del programa de televisió Salvados. Ens explicaran com busquen les temàtiques, preparen els programes, gestionen les hemeroteques, fan les entrevistes i s’organitzen amb els altres departaments i amb Jordi Évole. A més a més, comptarem amb un espai per al torn de preguntes per poder respondre tots els dubtes que tingueu.

Programa del evento

17:30 h – Benvinguda
17:35 h – Inici de la conferència
18:10 h – Torn de preguntes
19:00 h –  Final

PONENT

Laura Gimeno.
Salvados

Laura Gimeno.

Cap de redacció a Salvados.

La seva trajectòria professional està relacionada amb l’elaboració de reportatges de temàtica social per a diversos programes de TV i combina la investigació i el desenvolupament del guió, amb la redacció i la presentació del reportatge. Es va posar davant de les càmeres al programa REC: Reporteros Cuatro, dirigit per Jon Sistiaga (Cuatro i CNN+); es va encarregar de les connexions en directe al programa Matins i a informatius de TV3, i va presentar diferents magazines i informatius locals. També ha treballat com a guionista en diversos programes de reportatge com Entrelínies, 180º, Catalans de... (TV3) i en diverses docusèries com Larumbatomba o Banda Sonora (BTV).

Abans de la seva etapa a la televisió, també va treballar a la premsa escrita, on va publicar diversos reportatges de temàtica social al suplement Viure a Barcelona de La Vanguardia.

Màrius Sanchez.
Salvados

Màrius Sanchez.

Cap de redacció a Salvados.

Tota la seva carrera s’ha desenvolupat a la televisió, tant en tasques de producció com de continguts i guió. Va treballar en projectes com Hospital (Media 3.14 - Cuatro), Barcelona sota el franquisme (Media 3.14 - BTV) o Comer, beber, amar (Media 3.14 – Antena 3). Forma part de l’equip de Salvados des de la primera temporada, l’any 2008, i realitza tasques de redacció, producció de convidats i guió.