La Universitat de Barcelona i el Grup Planeta creen la primera escola de negocis online

25.10.2007

Online Business School és un projecte orientat a la formació de directius i professionals per fer front a les noves necessitats i reptes de la societat

El rector de la Universitat de Barcelona, Dr. Màrius Rubiralta i el president del Grupo Planeta, Sr. José Manuel Lara, van formalitzar ahir dimecres, 23 d’octubre, l'acord entre l'Institut de Formació Contínua, (IL3-UB), i l'Escola d'Administració d'Empreses (EAE) del Grupo Planeta, per a la creació de l'Online Business School, la primera escola de negocis en línia en llengua espanyola.

Aquesta iniciativa, neix orientada a la formació de directius i professionals tant a Espanya com en tot l’àmbit iberoamericà. En el projecte, la UB aportarà la formació i el Grup Planeta el màrqueting i comercialització per atreure alumnes així com posicionar la marca en el mercat.

L'Online Business School ofereix màsters i postgraus de direcció i gestió financera, MBA, relacions públiques, direcció de màrqueting, recursos humans i medi ambient, entre altres especialitats, dissenyats d'acord amb les directrius del nou espai europeu d'educació superior. Les bases d'aquesta iniciativa són la innovació, la qualitat i la internacionalització conjuntament amb la flexibilitat que ofereix l'aprenentatge virtual.

Amb aquest acord, es posa de manifest que la formació contínua sigui compatible amb la feina, d’una important utilitat social, per evitar que professionals i directius de mitjana edat s’hagin de retirar del mercat laboral, pel sol fet de no reciclar-se. Es tracta d’una formació contínua compatible amb la feina.

Enllaços relacionats:
Online Business School