La major oferta formativa en la nova edició dels cursos Gaudir UB

El programa presenta nous cursos com ara Tàpies i la Pràctica de l’Art i Història de Pau i la No-violència. Es poden trobar formacions tant presencials com online per a tots els públics

La nova edició dels cursos Gaudir UB obre les seves inscripcions amb novetats i amb més oferta que mai en disposar de més de 70 programes que es podran realitzar del 8 de gener al 16 de març de 2024.

Aquest programa, impartit per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) que ja compta amb una dècada de trajectòria, va néixer posant el focus a l’aprenentatge pel plaer de saber.

Els cursos de Gaudir UB es divideixen en diferents categories, entre les quals s’hi troben l’art, la història, la literatura, les ciències naturals o l’economia. En aquest segon trimestre de l’any acadèmic 2023-24 es podrà estudiar per primera vegada el curs Tàpies i la Pràctica de l’Art que s’impartirà a la Fundació Tàpies. Una altra de les novetats destacades és Història de Pau i la No-violència, que s’oferirà a l’Escola d’Humanitats de Cornellà de Llobregat, un centre que forma part del programa des de l’any passat.

Formació per a tots els públics

El programa formatiu de Gaudir UB s’adreça a qualsevol persona que tingui inquietuds i ganes d’aprendre, sense requisits de titulació prèvia ni exigències d’accés. Els organitzadors dels cursos recalquen que hi assisteix un públic amb ganes d’“aprendre per plaer” i d’aprofundir en matèries que són del seu interès.

Tots els participants que acreditin un 80 % d’assistència a la formació rebran un certificat de la Universitat de Barcelona. A més, per a aquells que són alumnes de la UB, aquestes formacions poden ser reconegudes com a crèdits.

Formació online i professorat expert

Cal destacar que el professorat dels cursos Gaudir UB prové majoritàriament del cos docent de la UB i dels seus centres de recerca, cosa que garanteix un ensenyament de qualitat a càrrec d’experts en cada matèria.

IL3-UB aposta per la formació en línia per facilitar a l’alumnat la realització d’aquells cursos que siguin del seu interès. És per això que en aquest trimestre es podran fer fins a 10 cursos de manera telemàtica.

Tota la informació sobre aquesta nova edició de Gaudir UB es pot trobar al web www.il3.ub.edu/gaudir.