Com concretar els objectius d’èxit per la teva carrera professional d’acord amb el que vols

març
Esdeveniment online

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l'IL3-UB. (Només per a cursos propis de l'IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits)

Aforament complet

Tenir clar on dirigir la teva candidatura amb un objectiu que et representi i connecti amb les teves aspiracions i motivacions, farà que tinguis FOCUS i ESTRATÈGIA en la recerca de posicions afins. Aprèn a definir-los i comunicar-los.

OBJECTIUS PRINCIPALS

• Explorar la teva informació.
  • Endreçar-te les idees.
  • Descobrir les teves consecucions.
  • Identificar amb claredat els teus objectius.
  • Aconseguir apoderament i autoafirmació.
  • Perfeccionar la teva presentació personal i professional.
  • Estratègies de recerca i networking.
  • Impactar com a candidat finalista.

PONENT

Inmaculada Tena
    Founder & CEO Diversia 360º
    Inmaculada Tena
    Founder & CEO Diversia 360º
    • Llicenciada en Psicologia de les Organitzacions per la Universitat Autònoma de Barcelona.
    • Founder & CEO de Diversia 360º. Partner tecnològic de Generaciona des del 2019.
    • Experta en Desenvolupament de Carreres Directives, Talent i Lideratge Intergeneracional.
    • Creadora dels programes LIDERAT360º Carreres Professionals i DIVERSIA360º Desenvolupament Directiu.
    • Professora associada en Escoles de Negoci Internacional, amb més de 4.500 alumnes formats.