maig
Esdeveniment online

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Descobreix com actua la intel·ligència artificial (IA) en els processos de selecció i en Recursos Humans. Aprèn a fer servir la IA per cercar i trobar feina.

1. IA per cercar i trobar feina i com es fa servir ara a RH.

• Usos de la IA en els processos de selecció: cribratge de CV, entrevistes, gestió de processos.
  • Usos per cercar feina.
  • Relació entre els dos punts.

2. IA per millorar la cerca de feina.

• Identificació d'habilitats i de perfils en els quals encaixar amb IA.
  • Com crear CV, cartes de presentació o preparar entrevistes.
  • Exemples d'instruments de cerca, pas a pas per crear-los.
  • ChatGPT per cercar feina. Vegem-ho per dins. Google Bard.
  • Eines complementàries d'IA per trobar feina i per ajudar a trobar feina.

3. RH, IA i automatitzacions en RH.

• La base de tot: les paraules clau.
  • Automatitzacions: els ATS (Applicant Tracking Systems).
  • Entrevistes amb chatbot, preenregistrades o asíncrones. Conèixer-les i preparar-les.
  • Altres eines: simuladors d'entrevista amb IA, etc.

4. ATS i robots que es fan servir a RH en els processos de selecció.

• Bots o chatbots. Què són, alguns exemples, com fer-los servir en la selecció i com ajudar els usuaris a enfrontar-s'hi.
  • 4.2 Metodologies d'IA per a la selecció i el cribratge de candidats.
  • 4.3 Metavers i selecció de personal.

5. IA i futur del treball: possibilitats, potencialitats, llocs de treball, què passarà a RH.

COL·LABORADORS

Marta Fernández González
    Reclutadora i assessora d’ocupació a “Marta Fernández AIM Desarrollo Profesional”
    Marta Fernández González