Impulsa la teva carrera: com destacar amb un currículum i un perfil de LinkedIn excel·lents

març
Esdeveniment online

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Aprèn a crear un CV impactant i optimitzar el teu perfil de LinkedIn per destacar en l’àmbit professional. En aquest taller, et guiarem pas a pas, tant de forma teòrica com pràctica, per adaptar el teu CV a cada oferta laboral i construir una xarxa de contactes valuosa. A més, aprendràs a interactuar a LinkedIn, realitzar networking amb empreses i potenciar la teva marca personal.

Objectius:

• Dominar el maneig de LinkedIn com a eina per a l’èxit professional.
  • Construir una xarxa de contactes de qualitat i valuosa per a la teva carrera.
  • Aprendre a interactuar de manera efectiva a la plataforma i realitzar networking amb empreses.
  • Crear una marca personal forta i generar publicacions que augmentin la teva visibilitat.
  • Sortir del taller amb un CV optimitzat i la capacitat d'adaptar-lo i modificar-lo segons les necessitats laborals

COL·LABORADORS

Beatriz Gómez Marín
    Responsable de selecció i orientadora laboral
    Beatriz Gómez Marín
    Responsable de selecció i orientadora laboral

Més de 5 anys especialitzada en selecció de personal per a grans comptes i 3 anys com a orientadora laboral i creadora de contingut divulgant informació sobre ocupabilitat i recerca de feina.