Màster en Dret Digital i Societat de la Informació

Modalitat Presencial

Vídeo de presentació

Sr. Rodolfo Tesone.
Advocat, President d'ENATIC (associació d'Experts Nacionals de l'Advocacia TIC).

Veure el vídeo

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
6.470 *
Idioma:
Inici curs:
17 octubre 2016
Fi docència:
18 juliol 2017
Fi projecte:
13 juliol 2017 o
05 octubre 2017

Horari:

Dilluns, dimarts i dijous de 19:00h a 22:00h i 10 dimecres segons calendari (consulta'ns per confirmar les dates). Es realitzaran les sessions de tutories i Master Class en horari pendent de determinar.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Dissenyat per tal que siguir líder en l'adaptació als nous reptes jurídics de las TIC en àmbits com la privacitat, els actius intangibles, la seguretat o e-commerce, entre d'altres
  • A més d'aprofundir en aspectes legals amb una visió pràctica, treballaràs en la teva pròpia estratègia professional i d'especialització pera posicionar-te en el mercat
  • Co-elaborat amb ENATIC (associació d'Experts Nacionals de l'Advocacia TIC) i impartit per experts de reconegut prestigi
Presentació

Amb la revolució tecnològica, s’està vivint un canvi d’era en àmbits com la privacitat, els actius intangibles, la seguretat o la venda de productes i serveis, entre molts altres. Les relacions jurídiques necessiten nous marcs de treball i calen professionals adaptats a les innovacions del Dret Digital, per resoldre les noves necessitats de persones, empreses i institucions.

El Màster en Dret Digital i Societat de la Informació de la Universitat de Barcelona t’aporta eines pràctiques perquè puguis liderar l’adaptació als nous reptes jurídics que presenten les TIC (Tecnologia de la Informació i la Comunicació). Aquest Màster et prepara com a futur expert en el desenvolupament de polítiques en els diferents àmbits del Dret Digital.

Per tal que assumeixis aquest rol de referent professional en Dret Digital, no només aprofundiràs en fonaments legals i treballaràs les seves aplicacions de forma pràctica, sinó que també desenvoluparàs la teva estratègia professional i d’especialització amb recursos que et permetran posicionar-te com a professional capdavanter en aquesta nova branca del Dret.

Acreditació acadèmica
Màster en Dret Digital i Societat de la Informació per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.
Col·laboradors