Postgrau en Atenció Integral a l'Esportista d'Alt Rendiment

30 juliol 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aprendràs a liderar el desenvolupament dels esportistes d’elit per millorar-ne el rendiment.
  • Sabràs gestionar aspectes físics, psicològics i emocionals que impacten en l’acompliment de l’esport professional.
  • El Postgrau combina l’orientació teòrica, pràctica i experiencial dels aspectes de l’esportista i del seu entorn.
Presentació

L’expert en l’atenció integral a l’esportista d’alt rendiment  és un professional que està preparat per fer prendre consciència a l’esportista de la seva realitat, el seu potencial i de si mateix, per poder afrontar les situacions que troba en entrenaments i competicions i saber gestionar els seus recursos físics, psicològics i emocionals per aconseguir millorar el rendiment.

El Postgrau en Atenció Integral a l'Esportista d'Alt Rendiment de la Universitat de Barcelona pretén que assoleixis un millor coneixement propi i de l’esportista per tal de liderar el seu desenvolupament, gestionar el diàleg intern i, en definitiva, treure el màxim rendiment del seu potencial.

El curs està orientat a l’aplicació en el dia a dia, combinant teoria amb visions pràctiques i experiencials, per tal que els aprenentatges tinguin un impacte real en la teva carrera professional.

Acreditació acadèmica

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Atenció Integral a l'Esportista d'Alt Rendiment per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.

Col·laboradors