Si no pot veure correctament aquest e-mail faci clic AQUÍ
IL3 - Universitat de Barcelona
Premi Joan Maria Malapeira i Gas

a la persona o equip humà que hagi destacat en innovació a la formació contínua en títols propis de postgrau i d'extensió universitària en el marc de la Universitat de Barcelona.

Premi Francesc Santacana i Martorell

a l'empresa o organització pública o privada que hagi destacat en innovació a la formació contínua en títols propis de postgrau i d'extensió universitària en el marc de l'Institut de Formació Contínua - IL3 de la Universitat de Barcelona.

ACTE DE LLIURAMENT DE PREMIS
Dijous 18 de març de 2021 a les 16:30 hores

RETRANSMISSIÓ EN DIRECTE PER STREAMING.

Us convidem al lliurament de la segona edició dels Premis IL3-UB a la innovació en la formació contínua en títols propis 2020.

Davant la situació excepcional i la necessitat de respectar les mesures sanitàries recomanades l’acte de lliurament dels premis es retransmetrà en directe per streaming, per tal de garantir la seguretat dels participants.

Aquests premis, de caràcter honorífic i periodicitat anual, són un reconeixement a l'esforç realitzat per al desenvolupament de persones i organitzacions mitjançant la innovació en el marc de les titulacions pròpies de postgrau i d'extensió universitària de la Universitat de Barcelona.

Universitat de Barcelona

Aquest missatge i els seus arxius adjunts poden contenir informació confidencial, i no està permesa la seva comunicació, reproducció o distribució. Si vostè no és el destinatari final, elimineu-lo i informeu-nos per aquesta via.

De conformitat amb el que disposa la normativa vigent sobre protecció de dades (RGPD/ LOPDGDD) així com en la LSSICE l'informem que les seves dades personals seran tractades sota la responsabilitat de la FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA amb la finalitat de remetre-li informació sobre novetats i activitats organitzades per la institució. La base jurídica és l'interès legítim del responsable o el consentiment exprés de l'interessat quan així es requereixi. Pot exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, supressió, limitació i oposició enviant un missatge a bbdd@il3.ub.edu i si considera que el tractament no s'ajusta a la normativa vigent, podrà presentar una reclamació davant l'autoritat de control a https://apdcat.gencat.cat. Dades de contacte del DPO: dpd@il3.ub.edu.

Si vol deixar de rebre comunicacions electròniques, preguem que ens remetin un correu electrònic indicant en l'Assumpte: "BAIXA".