Lliurament de la segona edició dels Premis IL3-UB a la innovació en la formació contínua en títols propis 2020

març
Esdeveniment online

Retransmissió en directe per streaming

premis santacana il3-ub

Us convidem al lliurament  de la segona edició dels Premis IL3-UB a la innovació en la formació contínua en títols propis 2020.

Davant la situació excepcional i la necessitat de respectar les mesures sanitàries recomanades l’acte de lliurament dels premis es retransmetrà en directe via streaming, per tal de garantir la seguretat dels participants.

Aquests premis, de caràcter honorífic i periodicitat anual, són un reconeixement a l'esforç realitzat per al desenvolupament de persones i organitzacions mitjançant la innovació en el marc de les titulacions pròpies de postgrau i d'extensió universitària de la Universitat de Barcelona.