Gestió de Crisi, Resiliència i Gestió del Risc

14 maig 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Els cursos s'imparteixen en línia amb l'objectiu d'adaptar-se a la disponibilitat professional dels alumnes, la qual cosa permet flexibilitat i evita desplaçaments per a la formació.
  • El curs compta amb els millors experts en les seves respectives àrees per tal d'aportar tota la seva experiència als alumnes transmetent casos reals i problemes del dia a dia en els seus respectius llocs de treball.
  • A més dels vídeos i els fòrums, podràs accedir a altres materials complementaris i recursos externs d'ús professional amb els que podràs ampliar els coneixements per al dia a dia professional.
Presentació

Aquest curs forma part del Màster en Tècniques de Seguretat Informàtica. Ciberseguretat.

Dins d'una organització sempre pensem que estem preparats per respondre davant un ciberatac, però més d'un 70% d'empreses no tenen un correcte pla de resposta davant d’incidents, fet important per a una bona continuïtat de negoci. Per això, al llarg d'aquest curs els alumnes hauran de:

• Executar en un procés de negoci donat, el BIA i RIA
  • Desenvolupar plans de continuïtat de negoci per a escenaris puntuals
  • Desenvolupar un pla de proves

Al llarg de tot el curs, els docents aportaran informació complementària, així com diversos suports bibliogràfics perquè els alumnes puguin ampliar coneixements, sempre a l'avantguarda de les últimes tendències del sector i amb materials actualitzats i escrits exclusivament per al curs.

Acreditació acadèmica

Curs Superior Universitari per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 5 crèdits ECTS.