El futur de l'ocupació

abr.
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat gratuïta exclusiva per a alumni UB i alumnat de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l'IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

El futur de l'ocupabilitat

Què es vol aconseguir en aquesta sessió?

Dos objectius:

1r Presentar-te l'informe del futur de l'ocupació, ja que, durant més de deu anys, ManpowerGroup ha analitzat QUATRE FORCES CLAU que impacten en el món de l'ocupació, en concret:

• Canvis demogràfics.

• Avenços tecnològics.

• Motors de competitivitat.

• Preferències individuals.

I també s'han identificat CATORZE TENDÈNCIES per al 2024 vinculades a aquests quatre pilars, que ofereixen INFORMACIÓ RELLEVANT per a empreses i professionals.

2n Parlar sobre com enfocar aquesta informació per trobar feina, és a dir, elaborar una estratègia reeixida de cerca de feina.

COL·LABORADORS

Paula Rojas García
    Impulsora empleabilitat Human Age Institute
    Paula Rojas García
    Impulsora empleabilitat Human Age Institute

Diplomada en Ciències Empresarials per la Universitat Complutense de Madrid. Màster en Gestió Financera i Serveis Financers per la Universitat Complutense de Madrid. També és diplomada com a assessora financera. Ha fet cursos de coaching, intel·ligència emocional i PNI i, en l’actualitat, està finalitzant el Grau en Administració i Direcció d’Empreses a la Universitat Internacional de La Rioja.