Preparació d’entrevistes per competències. Ús de paraules clau per superar entrevistes de treball

gen.
Esdeveniment online

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits)

Uneix-te al nostre taller pràctic on analitzarem les entrevistes de treball des de la perspectiva de competències i paraules clau. Reconeixent que molts candidats enfronten dificultats en comunicar i promoure de manera efectiva la seva trajectòria, ens enfocarem com presentar les teves habilitats de forma competencial.

Contingut:

1. Tips ràpids per ser efectiu en una entrevista: preguntes típiques, llenguatge no verbal, actitud, preparació per a l’entrevista.

2. Entrevistes per competències.
    2.1.Què són i què s’espera del candidat.
    2.2. Com definir les teves competències i llistar-les per utilitzar-les a les entrevistes.
    2.3. Incloure les teves competències en qualsevol tipus de pregunta d’entrevista.
    2.4. Competències més demandades en el mercat laboral actual i com parlar-ne.
    2.5. Mètode STAR i mètode CAME per preparar entrevistes.

3. Ús de paraules clau a les entrevistes.
    3.1. Saber les teves paraules clau i relacionar-les amb les competències.
    3.2. La tècnica de les “3 paraules”.
    3.3. Altres tècniques per utilitzar paraules a les entrevistes de treball.

4. Conclusions: parlar d’una altra manera a les entrevistes és necessari per convèncer.

Aquest taller et brindarà eines pràctiques per destacar en entrevistes laborals a partir d’enfocar-te en competències i paraules clau. Al final del taller, estaràs equipat per comunicar de manera convincent les teves habilitats i experiència, donant-te un avantatge al competitiu món laboral.

COL·LABORADORS

Marta Fernández González
    Reclutadora i assessora d’ocupació a “Marta Fernández AIM Desarrollo Profesional”
    Marta Fernández González