L’Institut de Formació Continua IL3-UB anuncia la seva col·laboració amb Esports UB

L’Institut de Formació Continua IL3-UB celebra un acord de col·laboració amb la Universitat de Barcelona, a través d’Esports UB, per oferir el seu patrocini a les seleccions masculines i femenines de bàsquet, futbol, futbol sala, handbol, rugbi i voleibol de la Universitat de Barcelona.

Aquesta acció està en línia amb la voluntat de l’IL3-UB, conjuntament amb Esports UB, de promoure els valors de l’esport universitari.

Basquet femeni UB

Tal com explica Oscar Cereijido, Director del Negoci de l’IL3-UB, “des de l’Institut de Formació Continua, volem fomentar, a través d’aquest tipus d’accions, els valors fonamentals que es troben a l’esport universitari, com el treball en equip, el respecte i el compromís”.

El primer pas cap a una aliança a futur

Aquest acord  de col·laboració té una importància decisiva pel rol fonamental que exerceix Esports UB dins la comunitat universitària, en promoure el desenvolupament esportiu, l’oci, la salut i el benestar dels seus estudiants.

Esports UB ofereix un dels complexos esportius d’infraestructura més grans de Barcelona, amb una extensa xarxa d’equipaments que acullen a un ampli repertori d’activitats dirigides a tota la comunitat universitària.

A més, reuneix seleccions compostes per estudiants, que han assolit posicionar a la Universitat de Barcelona entre les millors universitats estatals en esport universitari.

handbol masculino

En aquest sentit, per a l’IL3-UB significa una gran oportunitat poder acompanyar a aquests equips, tant en la seva presencia en els Campionats de Catalunya, com també en l'àmbit estatal i internacional.

Amb l’estrena de la nova equipació per part de les seleccions UB, que a partir d’ara porten en les seves samarretes tant el logotip de la Universitat de Barcelona com el de l’Institut de Formació Continua Il3-UB, s’inicia una nova etapa de col·laboració amb Esports UB.

Aquesta no es una acció aïllada, el patrocini dels equips universitaris sinó un primer pas decisiu per crear una aliança a futur. Aquest acord marca l’apertura d’una via de comunicació fluida i constructiva entre IL3-UB i Esports UB, a partir de la qual es podran proposar noves accions conjuntes per a continuar reforçant els valors de la Universitat de Barcelona.