gaduri ub prueba 3

Gaudir UB obre la matrícula del primer trimestre 2022-2023 estrenant pàgina web

A partir del pròxim 27 de juny, estarà oberta la matrícula per a la inscripció als cursos de modalitat presencial i en línia Gaudir UB corresponents al primer trimestre del curs acadèmic 2022-2023, que es realitzaran des del 19 de setembre 2022 al 30 de novembre de 2022. Els alumnes s’hi poden inscriure a través de la pàgina web de Gaudir UB, on també trobaran tota la proposta formativa detallada.

Nova web Gaudir UB

Gaudir UB és un programa que busca adaptar-se i evolucionar de manera contínua, en funció dels interessos i necessitats dels seus alumnes. Seguint aquesta línia, en aquesta edició inaugura la seva nova pàgina web moderna, dinàmica i intuïtiva, especialment dissenyada per millorar l'experiència de l'usuari i la seva interacció en diversos dispositius mòbils i tauletes.

Gràcies a aquesta actualització, que incorpora nous elements visuals i atractius com imatges, vídeos, infografies i iconografies d’alta qualitat, els alumnes podran navegar per la plataforma d’una manera més fàcil i intuïtiva i trobar ràpidament els cursos que més els interessen.

Els participants podran triar d’un repertori molt ampli de cursos trimestrals impartits en català i castellà, que abasten diverses àrees de coneixement, des d'art, música i cinema; benestar personal i estratègies professionals; ciències naturals i medi ambient; dret, ciències forenses i jurídiques; economia i empresa; ciències socials, filosofia, llengua i literatura; medicina i psicologia; fins a història i antropologia.

La Universitat de Barcelona, a l'abast de tots

Els cursos Gaudir UB tenen una durada trimestral, amb una demanda d'entre 20 i 30 hores en total, per la qual cosa no exigeixen una dedicació a temps complet. A més, poden realitzar-se tant en modalitat presencial com virtual. Els cursos presencials es realitzen tant en les instal·lacions de l'IL3-Universitat de Barcelona i en la Casa Jeroni Granell, situades al centre de Barcelona; com en el Centre Cultural El Carme de Badalona. Per part seva, els programes virtuals s'imparteixen en directe (format síncron) en una aula virtual a través d'una plataforma integrada.

De caràcter inclusiu i fort arrelament comunitari, es tracta d'una activitat acadèmica de proximitat, que ofereix tarifes reduïdes per als veïns dels municipis, igual que per a membres de la Comunitat IL3-UB i de certes associacions o entitats.

El programa Gaudir UB ofereix "cursos pel plaer de saber", amb el focus posat a gaudir l'experiència d'aprenentatge en si mateixa. En aquest sentit, estan dirigits a tot aquell que vulgui fer-los, simplement pel plaer d'aprendre coses noves i ampliar els seus coneixements en diverses àrees.

Per inscriure-s’hi, no es necessita una titulació prèvia ni complir amb requisits d'ingrés. Els continguts tenen un marcat caràcter divulgatiu i són accessibles més enllà de la formació i competències de cada persona. Tot això, sense comprometre el rigor acadèmic propi de qualsevol programa de formació de la UB. De fet, els programes són impartits per professors de la casa i dels seus centres de recerca, alhora que gaudeix de reconeixement amb crèdits acadèmics per als alumnes de la Universitat. Amb tot, es tracta d'acostar l'excel·lència acadèmica i posar a la disposició de tota la societat part del coneixement que es genera a la Universitat de Barcelona.