Gaudir UB. Bienestar personal y Estrategias profesionales

Autoconeixement i empatia: dues competències indispensables pel benestar emocional

Sol·licita informació Matricula't

Dades bàsiques

Català
dimarts de 11.30h a 13.30h
20/9/2022
29/11/2022
IL3 - Universitat de Barcelona
C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018
Tanca

Procés de matriculació

Per iniciar el procés de matrícula hauràs de seguir els passos següents:

1 - Identifica’t

Si ja tens un usuari del nostre Campus Virtual, pots utilitzar les dades d’accés. Si encara no disposes d’un, podràs registrar-t’hi en iniciar el procés de matrícula.

2 - Omple el formulari de matrícula

Indica’ns les teves dades personals per poder tramitar la matrícula.

3 - Introdueix el codi de descompte si formes part d’un col·lectiu amb tarifa reduïda

Trobaràs tots els descomptes disponibles a l’apartat “Preus i descomptes” de la fitxa del curs.

4 - Configura el mètode de pagament i formalitza la teva matrícula

Has de realitzar tots aquests passos abans de l’inici de curs per finalitzar correctament el procés de matrícula.

Continuar matrícula

Presentació

En aquest curs veurem com es pot desenvolupar l'autoconeixement i l'empatia, dues competències fonamentals de la intel·ligència emocional. Veurem la gran importància que aquestes competències tenen per a la vida diària. D'elles depèn la nostra autoestima i la capacitat de gestionar les nostres emocions negatives (estrès, ansietat, tristesa, irritabilitat...)

Les persones que desenvolupen l'autoconeixement i l'empatia poden governar adequadament els propis sentiments i interpretar els sentiments dels demés. Són persones que se senten més satisfetes i felices perquè són capaces de dominar els hàbits mentals negatius i les emocions pertorbadores que ens perjudiquen, tant a nivell personal com relacional. Això reverteix en un augment del nostre benestar emocional i en una vida de relació gratificant (parella, família, amics, feina...)

Farem exercicis a classe que il·lustraran els aspectes teòrics i ens ajudaran a entendre'ls.

1. Les cinc competències de la intel·ligència emocional.
2. Aproximació neurofisiològica a l'autoregulació emocional
3. Autoconeixement i autocontrol
4. Estrès i ansietat
5. Autoestima
6. Emocions negatives i pensaments
7. Empatia i habilitats interpersonals
8. El domini d'un mateix
9. Creació de nous hàbits neuronals positius
10. Beneficis de la intel·ligència emocional

Dra. Zeneida Sardà, coach i experta en intel·ligència emocional

Preus i descomptes

Durada del curs

Públic en general

Col·lectius amb descompte

20 hores 166.00€* 139.00€*

(*) Preus pendents d’aprovació per part dels òrgans competents

Col·lectius amb descompte:

Per poder beneficiar-se de qualsevol descompte, s'haurà d’introduir degudament en el moment de fer la inscripció. Un cop finalitzat el procés de matrícula, no s’hi aplicarà cap descompte.

A l'inici del procés de matriculació, el preu del curs es mostra sense descompte fins al moment en què l'interessat ha d'indicar el codi de descompte del col·lectiu al qual pertany.

Els codis són:

• Comunitat UB: (MUB90U9B)
    • Alumnat
    • Personal d'administració i serveis
    • Personal docent i investigador
    • Membres del Grup UB
    • Alumnes i antics alumnes de Gaudir UB, Els Juliols UB, Escola d'Idiomes Moderns, Universitat de l'Experiència i Estudis Hispànics
    • Socis del col·lectiu Alumni UB
    • Alumnes preinscrits a la Universitat de l’Experiència
  • Comunitat IL3-UB: (MUB90U9B) (alumnes, treballadors, docents).
  • Veí de Badalona: (VBA82U9B) només per als cursos impartits a Badalona.
  • Subscriptors del diari ARA (SDARAU9B)
  • Usuaris de les Biblioteques de la Diputació de Barcelona i de les Biblioteques de Barcelona amb carnet (UBB12U9B).