Gaudir UB. Bienestar personal y Estrategias profesionales

Comunicació empàtica i no violenta

Sol·licita informació Matricula't

Dades bàsiques

dijous de 9.30h a 11.30h
19/1/2023
23/3/2023
IL3 - Universitat de Barcelona
C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018
Tanca

Procés de matriculació

Per iniciar el procés de matrícula hauràs de seguir els passos següents:

1 - Identifica’t

Si ja tens un usuari del nostre Campus Virtual, pots utilitzar les dades d’accés. Si encara no disposes d’un, podràs registrar-t’hi en iniciar el procés de matrícula.

2 - Omple el formulari de matrícula

Indica’ns les teves dades personals per poder tramitar la matrícula.

3 - Introdueix el codi de descompte si formes part d’un col·lectiu amb tarifa reduïda

Trobaràs tots els descomptes disponibles a l’apartat “Preus i descomptes” de la fitxa del curs.

4 - Configura el mètode de pagament i formalitza la teva matrícula

Has de realitzar tots aquests passos abans de l’inici de curs per finalitzar correctament el procés de matrícula.

Continuar matrícula

Presentació

La comunicació no violenta la va desenvolupar Marshall Rosenberg, doctor en psicologia clínica, educador, reconegut mediador en conflictes internacionals i fundador del Centre per a la Comunicació No Violenta el 1984.

Què podem aprendre amb la comunicació no violenta? Podem crear relacions personals satisfactòries, basades en el respecte, la compassió i la cooperació; resoldre conflictes, ja siguin personals, familiars, institucionals o internacionals, i superar condicionants culturals, entre d'altres.

És un dels millors models de comunicació per desenvolupar la capacitat d'escolta i comprensió.

1. Comunicar des del cor, la base de la comunicació no violenta
2. La comunicació que bloqueja la compassió i les emocions
3. Aprendre a observar sense avaluar
4. Identificar i expressar les nostres emocions
5. Responsabilitzar-nos de les nostres emocions
6. Donar i rebre de forma empàtica
7. Connectar des de la compassió amb els altres
8. Com utilitzar la força positiva en les relacions
9. Com alliberar-nos de les nostres emocions i ser lliures en la comunicació amb els altres
10. Com expressar apreciació des de la comunicació no violenta

Professorat

Mari Carmen Martín, psicòloga i professora associada del Departament de Psicologia Social i Quantitativa de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona.

Preus i descomptes

Duració del curs

Públic en general

Col·lectius amb descompte

20 hores 166.00€ 139.00€

Per poder beneficiar-se de qualsevol descompte, aquest s’haurà d’introduir degudament en el moment de fer la inscripció. Un cop finalitzat el procés de matrícula, no s’aplicarà cap descompte.

A l’inici del procés de matriculació, el preu del curs es mostra sense descompte fins al moment en el qual l’interessat introdueixi el codi del col·lectiu al qual pertany. Els codis són:

• Comunitat UB: (MUB90U9B)
    Alumnat
    Personal d’administració i serveis
    Personal docent i investigador
    Membres del Grup UB
    Estudiants i antics estudiants de Gaudir UB, Els Juliols UB, Escola d’Idiomes Moderns, Universitat de l’Experiència i Estudis Hispànics
    Socis del col·lectiu Alumni UB
    Alumnes preinscrits a la Universitat de l’Experiència

• Comunitat IL3-UB: (MUB90U9B) (alumnes, treballadors, docents).
  • Veí de Badalona: (VBA82U9B) només per als cursos impartits a Badalona.
  • Subscriptors del diari ARA (SDARAU9B)
  • Usuaris amb carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i de Biblioteques de Barcelona (UBB12U9B)
  • Socis del TresC, Comunitat de Cultura (TR3SC9UB)
  • Membres del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (CMB56U9B)