Gaudir UB. Bienestar personal y Estrategias profesionales

L'escriptura terapèutica: una eina per a la salut emocional

Sol·licita informació Matricula't

Dades bàsiques

Català
dimarts de 12.00h a 14.00h
17/1/2023
21/3/2023
IL3 - Universitat de Barcelona
C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018
Tanca

Procés de matriculació

Per iniciar el procés de matrícula hauràs de seguir els passos següents:

1 - Identifica’t

Si ja tens un usuari del nostre Campus Virtual, pots utilitzar les dades d’accés. Si encara no disposes d’un, podràs registrar-t’hi en iniciar el procés de matrícula.

2 - Omple el formulari de matrícula

Indica’ns les teves dades personals per poder tramitar la matrícula.

3 - Introdueix el codi de descompte si formes part d’un col·lectiu amb tarifa reduïda

Trobaràs tots els descomptes disponibles a l’apartat “Preus i descomptes” de la fitxa del curs.

4 - Configura el mètode de pagament i formalitza la teva matrícula

Has de realitzar tots aquests passos abans de l’inici de curs per finalitzar correctament el procés de matrícula.

Continuar matrícula

Presentació

L'escriptura terapèutica o emocional és una mena d'eina fàcil d'utilitzar i assequible a tothom que permet desenvolupar la intel·ligència emocional. La pràctica de l'escriptura terapèutica augmenta el benestar emocional i les persones que l'exerciten se senten millor.

En aquest curs, veurem en què consisteix aquesta forma d'escriptura que atenua la intensitat de les emocions pertorbadores, permet conscienciar-nos de les nostres alteracions anímiques i ens ajuda a regular-les.

Amb l'escriptura terapèutica aconseguim disminuir l'estrès, la tristesa, la irritabilitat, la sensació d'ansietat... i milloren les nostres relacions interpersonals, és a dir, millora la convivència ja sigui en l'ambient familiar, amb la parella o en l'ambient social o laboral.

Es faran exercicis pràctics durant tot el curs. Els exercicis que fem a classe són de caràcter general i no involucren, en cap moment, la vida personal dels participants.

1. Intel·ligència emocional i escriptura terapèutica
2. El poder terapèutic de l'escriptura.
3. L'escriptura terapèutica i els lòbuls prefrontals
4. Teràpia racional-emotiu-conductual
5. Escriptura terapèutica i pensaments d'anticipació
6. Escriptura terapèutica i pensaments irracionals
7. Beneficis i conseqüències de l'escriptura terapèutica
8. Creació de nous hàbits neuronals
9. Escolta activa i empatia
10. Salut emocional

Zeneida Sardà, metgessa i "coach" amb formació humanista.

Preus i descomptes

Duració del curs

Públic en general

Col·lectius amb descompte

20 hores 166.00€ 139.00€

Per poder beneficiar-se de qualsevol descompte, aquest s’haurà d’introduir degudament en el moment de fer la inscripció. Un cop finalitzat el procés de matrícula, no s’aplicarà cap descompte.

A l’inici del procés de matriculació, el preu del curs es mostra sense descompte fins al moment en el qual l’interessat introdueixi el codi del col·lectiu al qual pertany. Els codis són:

• Comunitat UB: (MUB90U9B)
    Alumnat
    Personal d’administració i serveis
    Personal docent i investigador
    Membres del Grup UB
    Estudiants i antics estudiants de Gaudir UB, Els Juliols UB, Escola d’Idiomes Moderns, Universitat de l’Experiència i Estudis Hispànics
    Socis del col·lectiu Alumni UB
    Alumnes preinscrits a la Universitat de l’Experiència

• Comunitat IL3-UB: (MUB90U9B) (alumnes, treballadors, docents).
  • Veí de Badalona: (VBA82U9B) només per als cursos impartits a Badalona.
  • Subscriptors del diari ARA (SDARAU9B)
  • Usuaris amb carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i de Biblioteques de Barcelona (UBB12U9B)
  • Socis del TresC, Comunitat de Cultura (TR3SC9UB)
  • Membres del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (CMB56U9B)