Gaudir UB. Arte, Música y Cine

Picasso: dels anys de formació als primers viatges a París (1881-1901)

Sol·licita informació Matricula't

Dades bàsiques

Català i Castellà
dilluns de 17.30h a 20h
19/9/2022
14/11/2022
Museu Picasso
Plaça de Jaume Sabartés, 1 - 08003
Tanca

Procés de matriculació

Per iniciar el procés de matrícula hauràs de seguir els passos següents:

1 - Identifica’t

Si ja tens un usuari del nostre Campus Virtual, pots utilitzar les dades d’accés. Si encara no disposes d’un, podràs registrar-t’hi en iniciar el procés de matrícula.

2 - Omple el formulari de matrícula

Indica’ns les teves dades personals per poder tramitar la matrícula.

3 - Introdueix el codi de descompte si formes part d’un col·lectiu amb tarifa reduïda

Trobaràs tots els descomptes disponibles a l’apartat “Preus i descomptes” de la fitxa del curs.

4 - Configura el mètode de pagament i formalitza la teva matrícula

Has de realitzar tots aquests passos abans de l’inici de curs per finalitzar correctament el procés de matrícula.

Continuar matrícula

Presentació

Aquest curs analitza en profunditat les principals etapes i obres de la trajectòria artística de Pablo Picasso durant el període comprès entre 1881 i 1901. El curs proporciona una aproximació acadèmica a la figura de Picasso, així com les competències bàsiques per al desenvolupament d'investigacions sobre diferents aspectes de l'artista, aprofitant els recursos i el patrimoni del Museu Picasso de Barcelona.

El curso serà impartits pels professors de la Universitat de Barcelona amb l'assessoria acadèmica del Museu Picasso.

1. Introducció. Estudiar a Picasso al Museu Picasso de Barcelona
2. Els inicis: Màlaga, La Corunya i Barcelona
3. Cànon clàssic i art modern
4. Formació acadèmica (1895-1898)
5. Modernisme I (1898-1900)
6. Modernisme II (1898-1900)
7. El primer viatge a París (1900)
8. El segon viatge a París (1901)

Professorat

Michela Rosso, professora del Departament d'Història de l'Art de la Universitat de Barcelona

Daniel López del Rincón, professor del Departament d'Història de l'Art de la Universitat de Barcelona

Preus i descomptes

Durada del curs

Públic en general

Col·lectius amb descompte

20 hores 166.00€* 139.00€*

(*) Preus pendents d’aprovació per part dels òrgans competents

Col·lectius amb descompte:

Per poder beneficiar-se de qualsevol descompte, s'haurà d’introduir degudament en el moment de fer la inscripció. Un cop finalitzat el procés de matrícula, no s’hi aplicarà cap descompte.

A l'inici del procés de matriculació, el preu del curs es mostra sense descompte fins al moment en què l'interessat ha d'indicar el codi de descompte del col·lectiu al qual pertany.

Els codis són:

• Comunitat UB: (MUB90U9B)
    • Alumnat
    • Personal d'administració i serveis
    • Personal docent i investigador
    • Membres del Grup UB
    • Alumnes i antics alumnes de Gaudir UB, Els Juliols UB, Escola d'Idiomes Moderns, Universitat de l'Experiència i Estudis Hispànics
    • Socis del col·lectiu Alumni UB
    • Alumnes preinscrits a la Universitat de l’Experiència
  • Comunitat IL3-UB: (MUB90U9B) (alumnes, treballadors, docents).
  • Veí de Badalona: (VBA82U9B) només per als cursos impartits a Badalona.
  • Subscriptors del diari ARA (SDARAU9B)
  • Usuaris de les Biblioteques de la Diputació de Barcelona i de les Biblioteques de Barcelona amb carnet (UBB12U9B).