Programes en Activitat física i ciències de l'esport

Descobreix la nostra formació en activitat física i ciències de l'esport. La millor manera de fer un pas endavant en la teva carrera professional.

Filtres
      • 2 resultats filtrats

Programes Activitat Física i Ciències de l’Esport

Impulsa la teva carrera professional amb la nostra Formació en Activitat Física i Ciències de l’Esport. La millor manera d’assolir les teves metes.

La importància de formar-se en activitat física i ciències de l’esport

La creixent preocupació de la societat per mantenir uns hàbits de vida saludables ha posat de manifest la necessitat de comptar amb professionals especialitzats capaços de gestionar els diferents aspectes que millorin la qualitat de vida de les persones.

Amb una Formació en Activitat física i Ciències de l’Esport es poden obtenir coneixements i habilitats que obren portes laborals en àmbits com l’educació física, la gestió esportiva, l’entrenament esportiu o el sector de lleure i la salut.

Aquests estudis ofereixen als professionals una especialització enfocada al cos humà, la nutrició, la pràctica de diferents modalitats esportives o l’optimització del rendiment d’esportistes.

Tot això implica també coneixements i habilitats específiques amb un enfocament innovador, que permeti als professionals dominar totes les eines tecnològiques aplicades a l’àrea esportiva i adaptar-se a les demandes de la societat actual, des de punts de vista com la igualtat o la sostenibilitat.

Programes d’Activitat física i Ciències de l’Esport en l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona

En l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona t’oferim diferents Programes de Formació en Activitat Física i Ciències de l’Esport perquè puguis enfocar la teva carrera professional cap a aquest àmbit.

Cada vegada són més les persones que cerquen especialitzar-se en professions que tenen a veure amb l’esport. Una vocació que pot ajudar en gran manera a: tenir cura de la salut física i mental de la societat actual, com el nostre Màster en Tecnologia de l’Esport o el nostre Màster en Igualtat de Gènere en l’Esport i l’Educació física; a millorar el rendiment d’esportistes professionals, com el Màster en Sistemes Complexos i Esport; o a gestionar empreses en el sector turístic esportiu, com és el cas del nostre Màster en Gestió per a la Innovació en Turisme Esportiu.

Si tu vols agafar les regnes del teu futur dins d’aquest àmbit laboral que t’apassiona, amb els nostres Programes d’Activitat física i Ciències de l’Esport tens una oportunitat única.

Pots triar la modalitat que millor s’adapti a les teves necessitats: presencial, semipresencial o online. I cursar la formació que més s’ajusti al teu perfil: màsters, postgraus o cursos d’especialització.

Consulta els nostres programes formatius i tria l’opció que t’apropi al futur que vols.