Com matricular-se a l'IL3-UB

Com et pots matricular?

Matricular-te a l’IL3-UB és senzill, només has de seguir aquests passos:

1. Troba la teva formació ideal

Busca el programa que més es correspongui amb les teves necessitats de creixement professional entre la nostra àmplia oferta formativa. Podràs fer-ho per àrees de coneixement, titulació o modalitat.

2. Sol·licita informació

Omple i envia el formulari de sol·licitud d’informació que trobaràs a la fitxa del programa que hagis escollit. El nostre equip d’admissions es posarà en contacte amb tu en menys de 24 hores.

3. Deixa’t assessorar

Un assessor d’admissions et farà una entrevista personalitzada en la qual t’explicarà la metodologia d’estudi, beneficis de formar-te amb nosaltres, preu, ajudes econòmiques, facilitats de pagament i tot el que necessitis saber.

4. Formalitza la teva matrícula

Un cop tinguis clars els passos anteriors, sabràs quina documentació et caldrà per matricular-te. Llavors només hauràs d’enviar la documentació necessària per avaluar el compliment de requisits d’admissió del programa escollit i formalitzar el pagament dels drets de la matrícula.

5. Comença la teva nova formació

Rep la confirmació de la teva matrícula. Ja pots accedir al Campus Virtual o preparar el teu equipatge per venir a classe. Ara sí, et toca organitzar-te pel començament de les classes. Impulsa la teva carrera professional! Benvingut la Universitat.

Quan et pots matricular?

Tenim dues convocatòries al llarg de l’any. Pots escollir matricular-te pels cursos que comencen al mes d’octubre i els cursos que comencen al mes de febrer. Comprova quan comença el programa que vols realitzar!

Pots beneficiar-te de descomptes?

Sí, proposem ajudes econòmiques per a facilitar l'accés als programes d'estudi, com per exemple, ajudes per matrícula anticipada, exalumne IL3-UB, Alumni UB o Grup UB, i altres col·lectius professionals. També podem posar a la teva disposició facilitats de finançament perquè el factor econòmic no sigui un obstacle en el teu creixement professional.

Quins són els requisits d’accés?

Per garantir la qualitat formativa a l’aula i a causa de l’alta demanda en molts dels nostres programes, l’equip d’admissions verificarà que compleixes amb els requisits exigits per formalitzar la teva matrícula. Consulta els requisits d’admissió específics del programa que vols cursar.

Ets un estudiant internacional?

La nostra oferta formativa està adaptada i orientada al mercat internacional. Creiem fermament que la presència de diverses cultures a l’aula aporta un valor diferencial a l’experiència acadèmica. Recorda que si ets un estudiant internacional, hauràs d’aportar documentació addicional. El teu assessor d’admissions t’explicarà tot el que has de presentar d’acord amb el programa escollit i al teu país d’origen.