Com matricular-se a l'IL3-UB

Com et pots matricular?

Matricular-te a l’IL3-UB és senzill, només has de seguir aquests passos:

1. Troba la teva formació ideal

Busca el programa que més es correspongui amb les teves necessitats de creixement professional entre la nostra àmplia oferta formativa. Podràs fer-ho per àrees de coneixement, titulació o modalitat.

2. Sol·licita informació

Omple i envia el formulari de sol·licitud d’informació que trobaràs a la fitxa del programa que hagis escollit. El nostre equip d’admissions es posarà en contacte amb tu en menys de 24 hores.

3. Deixa’t assessorar

Un assessor d’admissions et farà una entrevista personalitzada en la qual t’explicarà la metodologia d’estudi, beneficis de formar-te amb nosaltres, preu, ajudes a la formació, facilitats de pagament i tot el que necessitis saber.

4. Formalitza la teva matrícula

Un cop tinguis clars els passos anteriors, sabràs quina documentació et caldrà per matricular-te. Llavors només hauràs d’enviar la documentació necessària per avaluar el compliment de requisits d’admissió del programa escollit i formalitzar el pagament dels drets de la matrícula.

5. Pràctiques

Pel que fa a la realització de pràctiques acadèmiques externes, que poden ser extracurriculars o bé curriculars, si estan incloses en el pla d’estudis de la titulació, recorda que comporta la inclusió de l’estudiant en el règim general de la Seguretat Social. En aquest sentit, cal que disposis obligatòriament del número d’afiliació, que pots obtenir-lo en aquest enllaç: Categorias (seg-social.gob.es).

En el cas que siguis estudiant extracomunitari has de tenir obligatòriament un visat d’estudis per a entrar a l’espai Schengen; un requisit previst en la legislació espanyola vigent per a la inclusió de l’estudiant en el Règim General de la Seguretat Social, així com de la documentació necessària (visat d’estudis, NIE) segons la legislació vigent.

6. Comença la teva nova formació

Rep la confirmació de la teva matrícula. Ja pots accedir al Campus Virtual o preparar el teu equipatge per venir a classe. Ara sí, et toca organitzar-te pel començament de les classes. Impulsa la teva carrera professional! Benvingut la Universitat.

Quan et pots matricular?

Tenim dues convocatòries al llarg de l’any. Pots escollir matricular-te pels cursos que comencen al mes d’octubre i els cursos que comencen al mes de febrer. Comprova quan comença el programa que vols realitzar!

Pots beneficiar-te de descomptes?

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari. També tenim descomptes per a empreses i per a la utilització d'espais propis de la Fundació IL3-UB. Alhora, posem a la teva disposició facilitats de pagament amb la finalitat que el factor econòmic no sigui un obstacle per al teu creixement professional. El teu assessor d'admissions t'explicarà totes les possibilitats de les quals disposem en l'entrevista personalitzada.

Pots ampliar tota la informació en el següent enllaç

Quins són els requisits d’accés?

Per garantir la qualitat formativa a l’aula i a causa de l’alta demanda en molts dels nostres programes, l’equip d’admissions verificarà que compleixes amb els requisits exigits per formalitzar la teva matrícula. Consulta els requisits d’admissió específics del programa que vols cursar.

Ets un estudiant internacional?

La nostra oferta formativa està adaptada i orientada al mercat internacional. Creiem fermament que la presència de diverses cultures a l’aula aporta un valor diferencial a l’experiència acadèmica. Recorda que si ets un estudiant internacional, hauràs d’aportar documentació addicional. El teu assessor d’admissions t’explicarà tot el que has de presentar d’acord amb el programa escollit i al teu país d’origen.