Lliurament de la tercera edició dels Premis IL3-UB a la innovació en la formació contínua en títols propis 2021

febr.
Paranimf de la Universitat de Barcelona (UB)

premis santacana il3-ub

Us convidem al lliurament  de la tercera edició dels Premis IL3-UB a la innovació en la formació contínua en títols propis 2021.

Aquests premis, de caràcter honorífic i periodicitat anual, són un reconeixement a l'esforç realitzat per al desenvolupament de persones i organitzacions mitjançant la innovació en el marc de les titulacions pròpies de postgrau i d'extensió universitària de la Universitat de Barcelona.

S’entrega el Premi Joan Maria Malapeira i Gas a la Dra. Mª Carmen Moreno Arroyo per la presentació de: "La Simulació Virtual a UCI (SIMvirUCI): metodologia innovadora potenciada per una pandèmia".

Entrega del Premi Francesc Santacana i Martorell a l’empresa Hospitecnia S.L. per la presentació de: “Hospitecnia. Formació per a la humanització i la millora tecnològica de les infraestructures sanitàries".