L'IL3-UB amplia la seva presència en el mercat llatinoamericá i firma un acord amb la UANE de Mèxic.

L'Institut de Formació Contínua IL3-UB anuncia el seu primer conveni de col·laboració amb la Universitat Autònoma del Nord-est de Mèxic (UANE) per al desenvolupament de quatre cursos propis, que començaran a principis de novembre.

Aquest vincle es genera en el marc del pla estratègic 2022 de l'IL3-UB, el qual contempla ampliar la seva presència en el mercat llatinoamericà de la mà d'institucions de prestigi. En aquest sentit, l'aliança i el treball conjunt amb institucions acadèmiques d'excel·lència com la UANE és el punt inicial per a establir vincles de col·laboració amb universitats de la regió i en el futur poder desenvolupar cursos, màsters, postgraus i fins i tot de formació ad hoc, depenent de les necessitats de cada institució.

El IL3-UB amplía su presencia en el mercado latinoamericano y sella un acuerdo con la UANE de México

Oscar Cereijido Ferreira, Director de Negoci de l'IL3-UB, explica que "Aquests quatre programes que oferim són un primer pas per començar a caminar junts". Així, diu que la visió és consolidar i ampliar aquest vincle cada vegada més, per a "poder oferir tot el que l'IL3-UB pot oferir, adaptant-nos a cada institució".
En aquest sentit, planteja un ampli repertori de possibles línies d'acció a futur, com crear programes conjunts i fins i tot oferir sojorns breus de grups d'alumnes per a desenvolupar cursos de formació intensiva.

Un primer pas per començar a caminar junts

Aquesta primera oferta de cursos propis de l'IL3-UB estan dirigits a alumnes que estiguin cursant alguna llicenciatura de grau de les ciències socials, i inclou els programes de "Recursos Humans: Employer Branding & Recruitment", de "Gestió de Social Media Management, Content & Social Analytics", de "Lideratge Digital & Employee Experience" i, finalment, de "Màrqueting Digital & Social Media Management".

Aquests programes pretenen brindar eines per al desenvolupament professional en un context de transformació digital i canvis constants en els models de negocis, en la relació amb els clients i en les estratègies de comunicació.

"Aquests cursos estan orientats a l'àmbit de l'empresa, intentem cobrir totes les àrees estratègiques. L'objectiu és que els coneixements adquirits tinguin una aplicabilitat pràctica", sosté Oscar Cereijido Ferreira, Director de Negoci de l'IL3-UB. A més, agrega que l'IL3-UB també buscarà aportar, des de la seva perspectiva internacional, en la formació del professorat de la UANE.

Aquests programes formatius tenen una durada curta de 160 hores, començant a principis de novembre per a finalitzar al febrer del 2020. A partir d'aquest mes d'octubre, s'obrirà la matriculació a través de la pàgina web de la UANE. Així mateix, els cursos tindran una modalitat online i es desenvoluparan a través de la plataforma web de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

En finalitzar cada curs, de sis crèdits cadascun, els alumnes rebran un diploma de Títol propi Certificat d'extensió universitària de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona. En aquest sentit, Oscar Cereijido Ferreira destaca com a valor distintiu d'aquests cursos el fet que portin el segell de l'IL3-UB que, amb "més de 25 anys de recorregut en formació contínua", s'ha convertit en garantia d'"experiència i excel·lència acadèmica".