L'IL3-UB i SALES & FIT s'associen per oferir un Programa de Desenvolupament Directiu d'alt impacte per a GC GRUPPE

L'IL3-UB i Sales & Fit, organització especialitzada en Benestar i Desenvolupament Organitzacional, han signat una col·laboració estratègica per a la creació, impartició i certificació universitària del programa Direcció i Gestió d'Empreses de Distribució” dirigit a 15 professionals clau de l'empresa GC GRUPPE, una associació d'empreses familiars que agrupa més de 400 empreses de distribució en 15 països d'Europa i que compta amb una experiència de més de 100 anys. A Espanya hi és des de fa 10 anys, amb més de 260 empleats, 4 empreses dedicades a la distribució de material sanitari, fontaneria, calefacció, instal·lacions, climatització, electricitat i energies renovables per a l'instal·lador professional.

IL3-UB y SALES & FIT se asocian para ofrecer un Programa de Desarrollo Directivo de alto impacto para GC GRUPPE

Un enfocament global per al sector de la distribució

Aquest programa de Desenvolupament Directiu d’alt impacte té com a objectiu proporcionar una formació integral que millori les competències i els coneixements en àrees crítiques del negoci, tant a nivell sectorial com específicament adaptades a la realitat de GC GRUPPE. Mitjançant un enfocament 360°, cerca enfortir les capacitats de lideratge, fomentar la innovació i potenciar el desenvolupament professional dels participants.

Comprèn diverses àrees essencials del coneixement empresarial. Des de la gestió innovadora de projectes i la identificació de noves tendències de mercat fins a l'optimització de processos logístics, compres estratègiques i disseny eficient de magatzems. En base a aquestes, els participants exploraran un ampli espectre de temes essencials per a l'èxit empresarial en el sector de la distribució.

A més, s'aprofundirà en aspectes com ara el lideratge transformacional, l'aplicació de metodologies àgils i la gestió comercial i de màrqueting, així com les responsabilitats financeres i legals. D'aquesta manera, es proporcionarà una visió holística i actualitzada de l'estratègia empresarial.

Aquesta perspectiva diversificada garanteix que els professionals adquireixin coneixements pràctics i aplicables, posicionant-los perquè siguin capaços de liderar amb èxit en un entorn empresarial dinàmic i competitiu.

El director general de GC GRUPPE, el Sr. Albert Jiménez Liñán, ha posat èmfasi en la importància que “un sector tan dinàmic com el de la distribució aposti per una formació universitària focalitzada en desenvolupar habilitats estratègiques i una visió empresarial”. El Sr. Guillem Íñiguez, director general de l'IL3-UB, per la seva banda, ha destacat “la importància d’integrar l'excel·lència acadèmica pròpia de la Universitat de Barcelona amb les demandes específiques del món empresarial”.

Formació pràctica, actualitzada i de qualitat

A banda de comptar amb professors de reputada trajectòria a cada àrea de coneixement, el programa s'enriqueix amb la participació activa de distingits directius de GC Gruppe, que oferiran masterclasses específiques. Amb això proporcionaran una perspectiva pràctica i actualitzada basada en l'experiència directa en l'entorn real de GC Gruppe. En paraules del màxim responsable d'aquesta empresa, “representa una oportunitat única, ja que ens ajudarà a fer front als desafiaments específics de la distribució amb agilitat, adaptabilitat i un sòlid fonament acadèmic”.

Per al Sr. Marvin Singhateh, director general de SALES & FIT, suposa un complement al quadre formatiu propi aportat per la seva empresa que “garanteix una docència innovadora i de qualitat i una sistemàtica pedagògica dissenyada acuradament per proporcionar una experiència d'aprenentatge enriquidora i efectiva, molt alineada amb els nostres valors i amb la nostra metodologia de treball”. En aquest punt, s'ha referit a la Universitat de Barcelona com un “soci excepcional a la nostra col·laboració”.

La formació està titulada amb un Certificat Superior en Direcció i Gestió d'Empreses de Distribució, que assegura als participants un reconeixement acadèmic de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) que recolza i valida la seva adquisició de coneixements i habilitats especialitzades. El Sr. Marvin Singhateh ha posat en valor que el programa estigui recolzat amb “una titulació reconeguda internacionalment”.

Programes com el de “Direcció i Gestió d'Empreses de Distribució” són de gran utilitat per ajudar les empreses a abordar els desafiaments propis del seu sector. A l'IL3-UB som conscients del paper crucial que juga la formació contínua. “Des de la nostra àrea de formació in-company, proporcionem a empreses i als seus professionals les eines necessàries per enfrontar-se als desafiaments específics de les seves indústries, tot dissenyant programes ad hoc”, ha assenyalat el director general de l'IL3-UB.