Programes Online en Comunicació

Descobreix la nostra formació online en comunicació. La millor manera de fer un pas endavant en la teva carrera professional.

Les noves tecnologies han canviat el món com el coneixem per a sempre incloent la forma en què concebem aspectes com ara la comunicació, la feina o els estudis.

La comunicació ha crescut durant els últims anys gràcies a les xarxes socials, els blogs o les noves maneres de gestionar processos d’optimització d’un producte (i client) inciten a seguir formant-se en una àrea que no deixa de créixer i que va afegint matisos.

Gestionar un blog corporatiu, crear un pla a les xarxes socials, conèixer tots els secrets de Google respecte als nostres productes i clients, gestionar la comunicació interna d’una organització o reinventar els hàbits d’un equip i els processos de gestió són només alguns exemples que sorgeixen en un departament de comunicació cada cop més important per a una empresa que avui en dia més que mai, busca tenir una personalitat, un branding que la faci única.

Si ara mateix no pots compatibilitzar horaris i t’interessa seguir formant-te des de casa, sense cap preocupació i adaptant els horaris a les teves necessitats. A la Universitat de Barcelona, mitjançant l’Institut de Formació Continua-IL3 , oferim la millor formació online en l’àmbit de la comunicació.

Formació online en l’àmbit de la comunicació

Saps fer servir Photoshop? I buscar paraules claus relacionades amb un determinat producte? Gestionar newsletters  o perfeccionar les noves habilitats comunicatives amb el client? Explicar una bona història mitjançant storytelling com a eina corporativa? Les noves tecnologies i la seva influència en els relativament nous llocs de feina formen un món on la creativitat i els coneixements necessaris es converteixen en la base d’un departament de comunicació.

A l’IL3 no només podràs fer cursos online en comunicació especialitzat en l’àmbit audiovisual o corporatiu sinó que també et podràs especialitzar-te en comunicació interna, gestió de xarxes socials i altres mètodes de comunicació, eines essencials per al component visual (i el branding) d’una empresa i altres aspectes focalitzats en convertir-te en el millor comunicador.

Si busques la millor formació online en comunicació, no dubtis en donar una ullada als nostres cursos i escollir el que millor s’adapti a tu.