Programes Online en Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques

Descobreix la nostra formació online en Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques. La millor manera de fer un pas endavant en la teva carrera professional.

Filtres
      • 4 resultats filtrats

Les noves tecnologies han canviat el món com el coneixem per a sempre incloent la forma en què concebem aspectes com ara la comunicació, la feina o els estudis.

La comunicació ha crescut durant els últims anys gràcies a les xarxes socials, els blogs o les noves maneres de gestionar processos d’optimització d’un producte (i client) inciten a seguir formant-se en una àrea que no deixa de créixer i que va afegint matisos.

Gestionar un blog corporatiu, crear un pla a les xarxes socials, conèixer tots els secrets de Google respecte als nostres productes i clients, gestionar la comunicació interna d’una organització o reinventar els hàbits d’un equip i els processos de gestió són només alguns exemples que sorgeixen en un departament de comunicació cada cop més important per a una empresa que avui en dia més que mai, busca tenir una personalitat, un branding que la faci única.

Si ara mateix no pots compatibilitzar horaris i t’interessa seguir formant-te des de casa, sense cap preocupació i adaptant els horaris a les teves necessitats. A la Universitat de Barcelona, mitjançant l’Institut de Formació Continua-IL3 , oferim la millor formació online en l’àmbit de la comunicació.

Formació online en l’àmbit de la comunicació

Saps fer servir Photoshop? I buscar paraules claus relacionades amb un determinat producte? Gestionar newsletters  o perfeccionar les noves habilitats comunicatives amb el client? Explicar una bona història mitjançant storytelling com a eina corporativa? Les noves tecnologies i la seva influència en els relativament nous llocs de feina formen un món on la creativitat i els coneixements necessaris es converteixen en la base d’un departament de comunicació.

A l’IL3 no només podràs fer cursos online en comunicació especialitzat en l’àmbit audiovisual o corporatiu sinó que també et podràs especialitzar-te en comunicació interna, gestió de xarxes socials i altres mètodes de comunicació, eines essencials per al component visual (i el branding) d’una empresa i altres aspectes focalitzats en convertir-te en el millor comunicador.

Si busques la millor formació online en comunicació, no dubtis en donar una ullada als nostres cursos i escollir el que millor s’adapti a tu.