Talent Hub

Agenda Talent Hub

març

WORKSHOP Lideratge Positiu with LEGO® Serious Play®

Inici:18h-20h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

WORKSHOP Lideratge Positiu amb LEGO® Serious Play®

En aquest workshop coneixerem els aspectes fonamentals sobre Lideratge Positiu que són necessaris en la Direcció i Gestió d'Equips i Projectes en l’entorn VUCAH Volàtil, Incert, Canviant, Ambigu i Híper-conectat que regeix la societat del segle XXI, amb especial èmfasi en aspectes com: Positive Emotions, Engagement, Relationships, Meaning, i Achievement; claus per gestionar el nostre quefer diari.

L'última versió del Model EFQM d'Excel·lència defineix el Lideratge Positiu com "Liderar amb Visió, Inspiració i Integritat"; de manera que el lideratge es reforci amb la credibilitat de qui l'exerceix i amb la seva pràctica diària.

En aquest workshop es mostrarà de forma clara les fortes relacions entre Lideratge Positiu i Gestió Àgil des de la pràctica contínua de l’adaptabilitat.

LEGO® Serious Play® és una de les millors metodologies i una de les més innovadores a l'hora de facilitar el pensament, la comunicació i la resolució de problemes orientada a millorar el rendiment de persones, equips i organitzacions.

PONENT

Pere Juárez.

Project Management, Entrepreneurship & Innovation Professor.

• Director general d’EDUCHALLENGES i president del Club d'Innovació i Competitivitat de la Universitat de Barcelona.
  • Consultor internacional.
  • Membre de la IAF - International Association of Facilitators.
  • Doctorant i expert en innovació educativa.
  • Trainer & Facilitator d'equips d'alt rendiment mitjançant l'ús de LEGO® SERIOUS PLAY® i gamificació, amb una reconeguda trajectòria en l'àmbit de gestió de projectes d'innovació i la docència universitària.
  • Director del Grup de Treball ICE-UB LEGO Serious Play for Agile Learning
  • Certified Facilitator en LEGO Serious Play Method
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA