Curs per realitzar un circuit de proves compl...

Afegir a favorits
Certificat Superior Universitari

Curs per realitzar un circuit de proves complet a IL3-UB

36 setmanes

Dades bàsiques

Crèdits

3 ECTS

Tipus de curs

Curs

Castellà

16/10/2023 - 26/6/2024

Modalitat

Preu

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Els estudiants internacionals no pertanyents a països integrants de la Unió Europea (estudiants extracomunitaris) que es matriculin en un curs amb pràctiques curriculars hauran de tenir un visat d'estudis per a entrar a l'Espai Schengen. El visat d'estudis és un requisit previst en la legislació espanyola vigent per a la inclusió de l'estudiant en el Règim General de la Seguretat Social. El visat d'estudis, juntament amb la restant documentació de matrícula, és requisit indispensable per a realitzar el programa en general i les pràctiques curriculars, en particular.

Presentación

Curso de ejemplo para validar la sincronización de los cursos (primera edición, es decir, curso nuevo)

Poder realitzar un circuit de proves complet a IL3-UB
  • Web
  • Matriculació
  • Campus Virtual

PRÀCTIQUES CURRICULARS

ACREDITACIÓ ACADÈMICA

Curs Superior Universitari

Curs propi dissenyat per realitzar les proves internes pels empleats d'IL3-UB.

Destinataris

Empleados IL3-UB. Curso de ejemplo para validar el circuito completo en IL3-UB (uso interno)

Pràctiques curriculars

Los estudiantes internacionales no pertenecientes a países integrantes de la Unión Europea (estudiantes extracomunitarios) que se matriculen en un curso con prácticas curriculares deberán tener un visado de estudios para entrar en el Espacio Schengen. El visado de estudios es un requisito previsto en la legislación española vigente para la inclusión del estudiante en el Régimen General de la Seguridad Social.   El visado de estudios, junto con la restante documentación de matrícula, es requisito indispensable para realizar el programa en general y las prácticas curriculares, en particular.

Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.