Comunicació amb DISC

març
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Comunicació amb DISC

D’acord amb el model DISC i els seus 4 estils (Dominant, Influent, Estable i Complidor), treballarem les diverses maneres de com es comuniquen les persones. Reconeixerem les característiques més determinants a cadascun d’ells per descobrir el nostre estil i poder apreciar el dels altres, tenint en compte que les persones posseïm tots 4, encara que alguns es manifesten de manera natural i són amb els quals ens sentim més còmodes, i d’altres ens exigeixen un esforç més gran, ja que no són naturals en nosaltres.

DISC és una eina molt útil en la relació entre els membres d’un equip per poder establir converses en un llenguatge òptim i entendre’ns millor. També veurem les fortaleses i àrees de desenvolupament (per exemple, quan estan sota estrès) de cada un dels estils.

PONENTES

Elisenda Porras González
    Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress
    Elisenda Porras González
    Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress

Formadora en Habilitats professionals tant en presència com en línia, Facilitadora en Lego® Serious Play® i Coach. És sòcia-fundadora de l'empresa de formació i coaching ENPROGRESS.

Llicenciada en Ciències de la feina per la UOC, Diploma en Ciències Empresarials per la UB, Postgrau en Gestió de Persones per EADA, Facilitadora en Lego® Serious Play ®, Practitioner en PNL, Màster Coaching en PNL.