Comunicació i DISC: en quin color et comuniques?

des.
Esdeveniment online

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Comunicació i DISC, en quin color et comuniques? - Talent Hub

Quantes vegades parlem, expliquem, diem… i al final resulta que allò que hem volgut expressar no s'ha entès. DISC ens proposa diferents característiques segons el nostre color i

ja que no parlem el mateix idioma, moltes vegades apareixen les “interferències” en la comunicació.

Al taller treballarem què podem fer per a posar-hi fi i entendre'ns millor, a nosaltres mateixos i amb els altres.

Conèixer les característiques de cada estil, quins són els seus punts forts i com pot un millorar allò que l’estressa i per on flueix millor i què necessita per a comprometre's, per exemple. Perquè la comunicació és important per a col·laborar-hi, entendre'ns, compartir, expressar-nos i molt més.

COL·LABORADORS

Elisenda Porras González
    Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress
    Elisenda Porras González
    Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress

Formadora en Habilitats professionals tant en presència com en línia, Facilitadora en Lego® Serious Play® i Coach. És sòcia-fundadora de l'empresa de formació i coaching ENPROGRESS.

Llicenciada en Ciències de la feina per la UOC, Diploma en Ciències Empresarials per la UB, Postgrau en Gestió de Persones per EADA, Facilitadora en Lego® Serious Play ®, Practitioner en PNL, Màster Coaching en PNL.